Sunday, July 17, 2016

Bostan sa pršutom ili dinja.....ma kako god ga zvali





Gdje god sam živila za ovu vrstu voća svi imaju drugačiji naziv, od ćatruna, dinje, pipuna, bostana....svi ga zovu drugačije, a svi misle na istu stvar !
Ponekad mi se čini da mi je u Australiji bilo najjednostavnije razaznati o čemu se priča, jer oni za njega imaju samo jedan naziv:"Rockmelon"!
Kod mene je lubenica dinja, a ova "žuta dinja" je bostan !!!
Dovoljno imena da svakog zbuni.


Počele su vrućine i donijele svoje plodove koje sa njima dolaze pa se ni ne kuha pretjerano, već se kobinira nešto lagano, vodenasto i naravno sezonsko.
Uvijek sezonsko !!!
A trenutno nema ništa sezonskije od bostana,
prekrasno zreli, mirisni i slatki, savršena hrana za ovo doba godine.
I zato pošto su slatki prvo na pamet kada bi išli sastavit neki receptić za njih, vjerovarno promislite na neku slasticu, al meni to baš ni ne paše, već uvijek i najrađe idem na slanu varijantu.


Slatko i kiselo, slatko i ljuto ili u ovom slučaju slatko i slano.
Bostan i pršut su za mene kombinacija i pol !!!
Mada je ovo klasika talijanske kuhinje, kod nas, bar ovdje gdje ja živim, je još pomalo čudno kada ovo nekom poslužite,
nekim ljudima je čak i nezamisliva kombinacija,
a meni savršenstvo !!!
Probajte ako niste do sada, iznenadit ćete se !
Ovdje nema posebnih mjera ni posebnog recepta koji se mjeri u gramima,
ovdje jednostavno umotate očišćene, lagano rashlađene komade bostana u tanko rezan pršut i poslužite !!
I to je to !!!


Dovoljno vodenasto da ne dobijete višak kila u ovo vrijeme a dovoljno slano da vas vuče da puno pijete tekućine.
Poslužite kao fino predjelo ili kao samostalno jelo.
Fino skroz !!!
Dobar Vam tek !!!!


1 comments:

Laka kuharica July 19, 2016 10:03 AM  

Dinju s pršutom obožavam oduvijek i jedem ljeti već desetljećima. Slano i slatko se tako dobro slaže i ovu kombinaciju preporučam!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP