Sunday, July 14, 2013

Pileća krila i Coca Cola




CC Ckicken 017




Svi koji prate moj blog znaju da sam ja osoba koja obožava, za mene najbolju kombinaciju, čašnjak, limunov sok i maslinovo ulje. Volim ja još i začinsko bilje a tu su mi favoriti majčina dušica, bosiljak, origano...i još pokoje i da sam zalubljenik prave "domaće spize" i da je sve ovo gore navedeno, za mene domaća spiza po mom ukusu !
Spiza u mom kraju se, bar ne što se namirnica tiče, ne razlikuje puno od talijanske, mada su oni za mene majstori svog zanata.
Al znam ja ponekad i "zalutati i uletiti" u nečiju tuđu kuhinju, gdje su mi pomalo tuđi začini koje u njoj pronađem.
Živeći sav svoj odrasli život u zemlji u kojoj sam mogla isprobati kuhinju doslovno cijelog svijeta, to sam i koristila.  Ipak sam ostala pri onom meni poznatom okusu al avanture povremeno sebi ipak dopustim, pa ponekad kao i da požalim što svoju šansu nisam koristila više .....a mogla sam !


CC Ckicken 005


Kad samo pomislim da sam pileća krila radila na svaki mogući način, uvijek naletim na nešto novo što me "bocka" i što mi ne da mira dok ne isprobam.
Tako mi se dogodilo dok sam internetom lunjala i slučajno naletila na recept krilca i Cole, pa lutajući malo dalje naišla na more recepata koji sadrže ove sastojke, svi dosta slični al opet svi drugačiji na svoj način.
Ja sam opet nešto iskemijala po svom ukusu i mogu vam reći da je ovo jelo jedno od omiljenih kod nas u kući.
Isprobala sam ga bezbroj puta, al nekako.......kao da mi nije bilo dovoljno fotogenično.
Fotografije su mi nekako uvijek bile nedovoljno dobre da ih stavim na blog.....
al večeras sam shvatila zašto.
Kada ovo spremam kućom zavlada prekrasan miris začina koje koristim i nikada, baš nikada nemam dovoljno vremena da ih fino uslikam.
Tako mi je bilo i večeras.....sve u nekoj strci, zbrci...al uhvatih nešto !!!!

Ne koristim previše začine kineske kuhinje, al ovaj put i u ovom receptu ne mogu a da ne koristim "Chinese five spice " jako toplu i mirisnu mješavinu.
Inače "Chinese five spice" je mješavina pet začina, cimeta,klinčića, sjemenki komorača, zvjezdastog anisa i szechuanskog papra i može se lako napraviti od tih navedenih sastojaka bilo gdje !
 A Coca Cola.....e to je priča za sebe ;)
Preslatko piće koje poželim popit jednom u godini dana, totalno nezdravo i umjetno i svašta još nešto, al ništa od svega toga pozitivno.A ovdje se savršeno uklopila i dala mi prekrasan sos koji se savršeno uklopio sa krilcima .
Čudu nikad kraja, bar s moje strane !


CC Ckicken 016


Potrebno je :
700 g pilećih krila
500 ml coca cole
1/2 šalice soya sosa
1/2 žličice kajenskog papra
1/4 žličice chinese five spice
1/2 žličice suhog češnjaka
malo brašna
ulje za prženje

Od svih suhih začina ostavite prstohvat sa strane.
Krila preliti coca colom i sosom, dodati začine i staviti kuhati.
Kada zakuha kuhati ih 10-12 minuta, pa ih izvaditi iz tekućine i staviti sa strane.
Sa vrha tekućine dignite masnoću i tekućinu reducirajte.
U malo brašna dodajte ostatak suhih začina, izješajte, prespite po krilima i višak brašna otresite i lagano popržite na ulju, tek toliko da dobiju boju:
Poslužite uz reducirani sos i uživajte !!!!


CC Ckicken 009


Sos bude dosta gust, slatkast, aromatičan i savršeno se ljubi sa krilcima !!
Začine, naravno možete prilagoditi sebi i dodavati i oduzimati onako kako vama odgovara !
Dobar tek !!!!

4 comments:

mignonne July 14, 2013 9:32 PM  

Sada i mene kopka da probam, moram priznati da izgleda prilicno egzoticno, ali imam poverenja u tvoje recepte.:))

dvi ribe dva kumpira July 14, 2013 9:47 PM  

Lana, i ja sam probala prvi put iz čiste znatiželje, al nakon isprobavanja ovo sam spremila puno, puno puta !!!
Odlično je !!!

Tamara July 15, 2013 6:28 PM  

ovo moram isprobati, ja nažalost CC obožavam

dvi ribe dva kumpira July 15, 2013 10:05 PM  

Tamara, probaj, odlično je !!!!!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP