Sunday, January 29, 2012

Zec sa ruzmarinom i maslinama

kunic 011



Dobila sam zeca !!!!!!!!
U stvari, nije ni zec, onaj divlji, vec kunic,
al svejedno,
ja to sve zovem zecom !!!!!

kunic 005

Dok se neki mozda zgrazaju, neki drugi kao ja, se istinski obraduju finom zalogajcicu ;)
Ja sam veliki gurman, ja to sve gledam kroz "lonac" !
Netko ga voli, a netko ne,
nekome je to meso "stupavo" jer nema masnoce u sebi, a meni to odgovara.
Ne treba ga pretjerano dugo kuhati, on ce uvijek imati onaj svoj "griz",
nece se raspasti kao teletina ili piletina.

kunic 007

Za moj pojam je i kunic "divlje meso", a divljac volim zaciniti sa zacinskim biljem,
Volim mirisne sosove koje jos zacinim i ljutom paprikom da ih malo dodatno zagrije.
Radila sam zeca ranije po Monsoonkinom receptu i bio je savrsen za mene, al ovaj put sam htjela nesto drugo.

kunic 009

Ponovno, par obicnih sastojaka fino i sa mjerom sastavljenih mogu vam dat savrsen okus !!!
Pa da krenemo,

Potrebno je :

1 kunic
malo brasna
2 vece kapule
2-3 mrkve
par stapica celera
list lovora
2 cesnja cesnjaka
ljuta paprike ( po izboru)
1 zlica koncentrata od rajcice
2 dcl crnog vina
ruzmarin
par zlica brasna
sol i frisko mljeveni papar
1 l pileceg temeljca
masline

Zeca narezati na komade, posoliti ih i popapriti, lagano zabrasniti i isprziti na malo vruceg  ulja.
Ako nemate dovoljno siroku posudu, ovo napravite u dva puta.
Prziti zeca dok dobije zlatkastu boju.
Zeca izvaditi u drugu zdjelu, a na ulje u kojem se przilo meso dodati narezanu kapulu, mrkvu i celer, te lagano proprziti dok kapula ne postane staklasta.
Dodamo ljutu papriku, lovorov list i narezan cesnjak pa kada on pusti svoj miris dodamo proprzeno meso nazad u zdjelu, dodamo koncentrat od rajcice, dobro promijesamo, dodamo grancicu  - dvije ruzmarina, zalijemo crnim vinom te pustimo kuhati dok vino ne ishlapi.
Podlijevamo temeljcem i kuhamo poklopljeno nekih 40- 50 minuta na laganoj vatri uz povremeno mijesanje.
Pred kraj kuhanja dodamo i masline te i njih lagano ukuhamo par minuta,
provjerimo okus i posluzimo.
Moze se sluziti samostalno uz kruh ili kao prelijev pastama, rizi ili krumpiru.
Zaliti sa crnim vinom i uzivati.


kunic 021

Dobar tek !!!!

8 comments:

LivesArt January 29, 2012 8:17 PM  

Ma zec je uvik zec kad je ovako lipo spremljen, još uz ove fotke, za prste polizati!!!

What's for dessert? January 30, 2012 8:23 AM  

Zec i ružmarin su uvijek odlična kombinacija.

Just Cake Girl January 30, 2012 8:50 AM  

Umak mi izgleda genijalno! :)

Laka kuharica January 30, 2012 10:41 AM  

Nekada davno muž je uzgajao kuniće, ali uzalud. Iako obožavam divljeg zeca, ovog nisam mogla staviti u usta (uvijek bih se sjetila kako se vole pariti sa štakorima), a ni djeca nisu htjela jesti (pojma nemam zašto ne). Pa smo prestali s uzgojem. Svejedno, recept je divan za "divljaka", a fotke prosto mame.

Unknown January 30, 2012 4:29 PM  

Ne znam kada sam ga zadnji puta jela! Meni se jako sviđa ali, mm: nema šanse!
Fantastično pripremljeno ali i uslikano!

Petra Kranjica January 31, 2012 12:03 PM  

I ja sam nedavno dobila zeca i nisam se mogla natjerati probati ga. Nekako mi ga je bilo žao.

Maja February 01, 2012 4:41 PM  

Ja se još sićan mirisa kunića (onog divljeg) šta ga je moj dida sprema... Divan recept Branka, sigurno ću ga probat!

Ana-Marija March 24, 2012 6:49 PM  

ajme ja obozavam kunice... divota!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP