Tuesday, June 14, 2011

Juha od tikvica

kajsije, tikvice 128




Sad mi je vrijeme raznog dozrelog povrca, al tikvica imam trenutno u izobilju.

Probam ih radit na sve moguce nacine samo da ih utrosim i da mi ne propadnu.
U zadnjem postu sam vam rekla da mi djeca nisu volila tikvice,
al sve se promjenilo.
Ovaj nacin pripreme je jos jedan dokaz toga.
Inace, recept sam uzela iz knjige : "The Food i love" od Neil Perry .
On je za mene daleko najbolji australski chef, madjionicar u kuhinji koji me je svojom jednostavnoscu kuhanja davno oborio s nogu.
Obozavm njegove recepte, njegov pristup hrani, njegove kuharice koje obiluju prekrasnim receptima popracenim jednostavnim a prelijepim fotografijama,
obozavam njegovu finocu, pristojnost, strpljenje sa mladjim i neiskusnijim kuharima i zelju da ih nauci.....
Cisti dokaz da i potpuna suprotnost od zestokog pa i vulgarnog Gordon Ramsay-a pali !
Da me ne shvatite pogresno, volim ja i Ramsay-a, a oni koji prate i gledaju emisije i od jednog i od drugog znaju o cemu pricam .
Ma covjek je cudo od kuhara.


kajsije, tikvice 132-1

U potrazi za receptom od tikvica sam nasla ovaj recept u spomenutoj knjizi i naravno, odmah ga isprobala.
Kombinacija tikvica i bosiljka je odlicna.
Tikvicama koje i nemaju neki posebno jak okus bosiljak da okus svjezine,
ali ne u pretjeranoj mjeri, vec tek toliko da pogura malo okuse, a parmezan to sve upotpuni.
Za mene je ovo daleko najbolja juha od tikvica koju sam do sada probala.



kajsije, tikvice 135-1


Potrebno je:

750 g zelenih tikvica, narezane na kockice
ekstra djevicansko ulje
6 cesnjeva cesnjaka, sitno narezanog
3 rukoveti svjezih listova bosiljka
sol
1.5 l pileceg temeljca
25 ml vrhnja za kuhanje
40 g parmezana, naribanog
svjeze mljeven crni papar

Zagrijati ulje i dodati tikvice, cesnjak, natrgani bosiljak i lagano zasoliti.
Poklopiti i ostaviti na srednjoj vatri nekih 10 - tak minuta uz povremeno mijesanje, dok tikvice ne omeksaju.
Dodati temeljac, dovesti do vrenja te na najmanjoj temperaturi nepoklopljeno kuhati jos nekih 8-10 minuta.
Juhu uliti u blender i pulsirajuci je izmiksati.
Vratiti juhu na vatru i dodati vrhnje i parmezan, izmijesati i zagrijati, al da ne prokuha.
Posluziti uz ekstra nariban parmezan i svjeze mljeven crni papar.

Ova juha je odlicna za ljetno vrijeme i vrucine a hladna je fantasticnog okusa,
cini mi se cak i bolja nego vruca.


kajsije, tikvice 123

Dobar tek !

8 comments:

Ljiljana June 14, 2011 3:33 PM  

Napravicu je danas, odlicno izgleda :))

dvi ribe dva kumpira June 14, 2011 3:40 PM  

Ljilje, ovo ti preporucujem ;)

Unknown June 14, 2011 3:59 PM  

Fantastično izgleda, navukla si me!

What's for dessert? June 14, 2011 4:30 PM  

Ovu juhu moram probati, jer još nisam radila juhu od zelenih tikvica, obično radim od butternut tikve

Nale Coolinarija June 14, 2011 5:21 PM  

Ooo, lepota! Ja baš neki dan kuvala sa tikvicama, evo danas postavila kad vidim i kod tebe. E, ovo probam jer tikvice rado jedem. Mnogo mi se dopada.

Jeka i Maja June 20, 2011 6:36 PM  

Obožavam ovakve juhe! :))

mirjana July 24, 2011 9:08 AM  

http://www.coolinarika.com/slika/658185/

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP