Wednesday, October 27, 2010

Ruzini orasi

ruzini orasi 011




Nemam obicaj pisati tudje recepte na svom blogu, osim naravno ako me ti recepti stvarno ne oduseve i svakako uz odobrenje onoga tko je taj recept postavio, nevazno da li je autor ili ne.

Obicno, stavim samo slike i link koji ce druge odvesti na doticni recept napisan negdje drugdje.

ruzini orasi 076

Prosle godine 04.07, povezane kulinarskom stranicom Coolinarikom, nas nekoliko sa podrucja Australije smo imali mali susret u Sydneyu, gdje smo provele prekrasan dan cavrljajuci jedni sa drugima i upoznavajuci se, a najvise smijajuci se.
Ja sam se doslovno smijala do suza.
Bilo nam je lijepo i stvarno sam uzivala.
Drago mi je da sam upoznala sve te drage cure.
Tu smo se ja i Mirjana upoznale.
Vesela zena i uz sve majstorica svog posla.
Mirjana, inace Ruza, je nama za poklon donijela nekoliko vrsta kolacica koje je prekrasno zgodno upakirala, a medju njima su bili i ovi orascici.

ruzini orasi 027


Mene je dopala pola jednog komadica jer su ih moja djeca smazala u slast cim sam se vratila kuci,
ali jos uvijek su mi ti orascici na pameti, al nisam imala kalupe pa ih nisam mogla ranije isprobati.
Neki dan sam napokon nasla kalupe i kupila jedan paket misleci da ih ima dovoljno u njemu, al citajuci na Ruzinom blogu da joj pecenje potraje satima jer nema dovoljno kalupcica napravilo me da se vratim i kupim jos.
Viska ih ne moze biti :)

orasi 016

Dva paketa su mi bila taman,
pekla sam dva puta po dvi plitice istovremeno, bilo je brzinski gotovo, a okus me je odusevio.

Inace, posto sam zivjela u Australiji, Mirjanini recepti mi odgovaraju,
imamo slicnu kuhinju,
a u nju imam ogromno povjerenje jer sam toliko toga njezinog radila i svaki put bila vise nego zadovoljna.
To je za mene nekako hrana na koju sam navikla, a nacin pripreme kao i same namirnice mi odgovaraju.
Ti su mi recepti prepoznatljivi po jednostavnoj pripremi, okusu kao i samom jednostavnom al meni krasnom izgledu.

Evo i recepta:


ruzini orasi 084

450gr brasna
250gr maslaca(moze mast)
250gr secera
1 jaje
170gr mljevenih oraha
naribane korice limuna
malo cimeta
malo vanilije

Krema:

2 jaja
150gr secera+ vanilin secer
160-200gr maslaca

U multipraktik staviti prosijano brasno i hladnu mast narezanu na komadice i kratko izmiksati.
Dodati secer, jaje, limunovu koricu, cimet i vaniliju i ponovno kratko izmiksati, tek toliko da dobijemo mrvicasto tijesto.
Lagano i kratko rukama "spojiti" tijesto, staviti ga u plasticnu vrecicu i pustiti da odstoji u hladnjaku pola sata.
Tijestom puniti lagano nauljene kalupe i staviti peci na 180* tek toliko da porumene.
Pecene kalupe ostaviti da se lagano prohlade i uz pomoc noza vaditi orase van.
Spojiti ih po dva sa kremom.


ruzini orasi 044

Za kremu na pari tuci jaja i secer dok se secer rastopi a smjesa postane gusta i svijetla.
Prohladiti i u ohladjeno dodati maslac sobne temperature i sve dobro izmiksati.


ruzini orasi 078

Od ove smjese mi je izislo 50 orascica.
Recept je stvarno odlican,
prekrasno prhki orascici, ukusni i mirisni.
Svinjska mast mi je u prhkom tijestu nezamjenjiva.
Peceno tijesto bude prhko, prhko, prhkoooo.
Uzivancija !!!!!

ruzini orasi 060

9 comments:

mirjana October 27, 2010 9:41 PM  

zaista si i mene odusevila spremvsi ih !!!znam da mnogi ne prihvataju mast u kolacima ,ali to je tako malo a tijesto stvarno bude super prhko..slike su divne ,meni ostaje da uzivam u njima ,a vi se sladite i mislite na nas ovdje daleko !!!!:)

dvi ribe dva kumpira October 27, 2010 10:40 PM  

Mirjana, hvala tebi !
Mast mi je zakon u prhkom tijestu, maslac sam koristila cesce samo zbog nedostatka masti, isto bude dobro, al mast da nesto posebno.
Tvoje recepte radim bez straha,
provjereno si dobra ;)))))
Sto sam god napravila, ispalo je odlicno i nije trebalo nista ni dodavat ni oduzimat,
Hvala velika ;)

lusitania October 28, 2010 9:36 AM  

svaki bozic ja gledam te orahe i onda provedem godinu dana u potrazi za modlicama...do sad bezuspijesno, nazalost. no, spremam link na recept, jer mozda me sreca jednom posluzi...

Laka kuharica October 28, 2010 10:22 AM  

Kupila sam kalupe za ove orahe davno i nikako da ih napravim, sada si me podsjetila. Znam da je mast radi prhkoće, ali nema šanse da ju ikada upotrijebim, užasno mi smrdi, ne mogu si pomoći. A i nemam je i nikada na njoj nisam ništa kuhala. Orasi izgledaju kao prvai, baš su divni. I da, Ružini recepti su super!

dvi ribe dva kumpira October 28, 2010 4:46 PM  

Hvala,
ja mast inace ne koristim u kuhanju, ali za rijesta mi je nezamjenjiva.
Mast koju koristim nema neugodan miris, mada sam puno puta nailazila i na takve da sam govorila i sama da "smrde".
U svakom slucaju, maslac je odlicna zamjena.

Andrea October 29, 2010 9:25 AM  

Branka predivno su ti ispali orasi, ali mene i inače oduševljava sve iz tvoje kuhinje. :)

Nevena Buljan October 29, 2010 6:57 PM  

Predivno si ih napravila, ja uvijek ove kolačiće gledam, a nemam kalupiće pa ih nikad ne mogu napraviti. Doduše, naišla sam nekoliko puta na kalupiće pa nikako da uh kupim, morati ću. Baš ti hvala na receptu! :)))

MUTFAKISTAN October 29, 2010 7:44 PM  

Harika bir kurabiye bayildim
tarifi hazirlamam icin kalibim yok
acaba nereden aldiniz kaliplari bana bir link atabilirseniz cok sevinirim.

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP