Thursday, June 10, 2010

Ja i moja kuhinja

kuhinja2 056



Kuhinja je za mene najvazniji dio kuce.
Cini mi se da se u stvari cijela kuca vrti oko kuhinje, ili bi se bar po mom trebala vrtiti.
Tu je mjesto gdje spremam hranu za moje najmilije, svoju djecu i muza, drage prijatelje, gdje najradje popijem kavu, gdje se svi opet i ponovno vracaju od jutra do mraka,
kuhinja mi je krasno mjesto i za druzenje, a mogla bih nabrojati jos mali milion razloga zbog cega mi je najdraza a i najvaznija.

kuhinja2 029

Oduvijek sam htjela veliku i prostranu kuhinju,
valjda kao i svatko od nas i uvijek sam znala reci da ona nikada nije prevelika kolika god da jest.
Moja prva kuhinja je bila jako mala, ali funkcionalna,
druga je bila veca,
poslije kada sam prosla par stanova iznajmljivajuci ponovno sam imala i male i vece, tako da sam na kraju svega toga dobila jako dobru ideju sto bih htjela i sto bih volila imati jednog dana kada se preselim u svoje.
Mislim da mi je poprilicno uspjelo, mada i da promjenite i 100 kuhinja uvijek ce te primjetiti prednosti a i mane koje s njom dolaze.

kuhinja2 048


Prije par godina kada sam bila kuci na odmoru, uzela sam metar i najprije izmjerila zidove kuhinje u kuci koju smo kupili,
Mjere su bile dosta precizne jer sam znala da cu svoju kuhinju u kontejneru ponijeti sa sobom,
Od mjera koje sam imala, mislim da sam dobro iskombinirala.
Naravno, volila bih da sam imala jos malo mijesta, mada mi nije usko,
al tko zna, mozda neki drugi put.
Stigla sam kuci sa dvoje mladje djece prije 7 mjeseci,
prvih 6 tjedana sam ostala kod svojih roditelja jer mi kuca bila prazna, a i bilo je dosta hladno i nisam htjela djecu muciti.
Tih 6 tjedana sam iskoristila za osnovno sredjivanje,
tek toliko da mogu useliti i u njoj zivjeti.

collage8

Bilo je tu svasta,
cini mi se najvise prasine i nereda, ljutnje , nervoze ali i dosta smijeha a i lijepih druzenja, pa se tada sve ono losije zaboravi.

collage9

collage7


Kada su mi dosle stvari i kada sam postavljala kuhinju nije nitko bio sretniji od mene,
Kada mi je ona bila namjestena i sredjena cini mi se da mi je tek tada kuca dobila dusu,
tek tada se moglo primjetiti da u toj kuci netko zivi.
Proslih par tjedana smo doradjivali sitnice koje su ostale i napokon je sve gotovo......bar sto se kuhinje tice :lol:


kuhinja2 039


kuhinja2 045


kuhinja2 032

kuhinja2 023


A sada,
sada mi je ostalo jos samo kuhati,
a ja u tome svakako gustam pa mi nece biti tesko :)))

16 comments:

Nevena Buljan June 10, 2010 11:04 PM  

predivna ti je kuhinja, prostrana! i ja si točno imam u glavi kakvu bih kuhinju voljela imati, sanjam je :D. Morati će biti sva u starinskom štihu, svijetla, elementi u bijelom drvu sa puno vintage stvarčica i elemenata.. sa detaljima cvijeća itd.. tj. to je sad nekako i moderno jako iako se meni to oduvijek sviđalo.. :D zato izbjegavam dućane sa posuđem jer im ne mogu odoljeti i sev bi pokupovala :D btw. često me zezaju da će mi stan biti jedna velika kuhinja u kojoj ću čak i spavati. :D

Unknown June 10, 2010 11:04 PM  

Hvala Bogu!!! Mislim na to da ćeš nam kuhati. Kuhinja je prekrasna i želim tebi i tvojoj obitelji mnogo sretnih trenutaka, dobrih objeda i druženja u njoj. Guštaćemo i mi!

dvi ribe dva kumpira June 10, 2010 11:23 PM  

Snjeze, tu sam, samo nisam bas imala puno vremena,
svaki dan se nesto kuha i sprema, al zbog posla i guzve nisam cak ni slikala nista....
al proci ce i to,
bit ce dobre spize :))
Ebba, imam dva poprilicno velika ormara u kuhinji i malo mi je koliko posudja imam,
dala sam da mi se napravi jedan ormar 2.70x1.80 tako da mogu sve smjestit ;)
I ja bih najradje da mi je cijela kuca jedna velika kuhinja :))))

Snjezana June 11, 2010 1:47 AM  

wow! zeno, ti si stvarno udarnica.;) kuhinja ti je ludilo!!!:)))))) evo, uboo me zalac ljubomore...;)
i drago mi je da si opet s nama.:)

Elisa June 11, 2010 1:51 AM  

Lijepa Kuhinja! Dobro mjesto za prijatelice i obitelj. (Ja vjezbam moj hrvatski jesik)

Iiiii June 11, 2010 5:40 AM  

Jako lijepo!!! Ja cu svoju kuhinju slikati kada bude tako uredna kao tvoja:))), sto znaci nikada!

Наташа June 11, 2010 8:31 AM  

A zato te nije bilo toliko dugo! :)
Kuhinja je mrak-mrak! Ja sam oduvijek htjela veliku kuhinju sa kuhinjskim ostrvom na sredini koji bi se koristio i kao sto gdje se može popiti jutarnja kafa ili pojesti nešto nabrzaka. Prema sadašnjim nacrtima za moju kuhinju, ostrvo će ostati samo želja, a zamijenit će ga pult jer su mi od kuhinje oduzeli određenu "metražu" nauštrb kupatila. :)
Divim ti se hrabrosti i odvažnosti da se upustiš u tako veliki poduhvat da sama adaptiraš kuću, ali čovjek izgleda svašta može kada ga prilike natjeraju na to. :)
Želim ti još puno divnih, lijepih i veselih trenutaka u tvojoj kuhinji i veselim se novim receptima, jer sve što sam dosad skuhala po tvojim receptima je bilo (malo je reći) fantastično! :D

Tanja (NL),  June 11, 2010 9:14 AM  

Branka, kuhinja ti je famozna! Jedva cekam novu inspiraciju i recepte od tebe!
I ja imam novu kuhinju, preselili smo se prije 10 dana, i gustam bas kao i ti, sve mi je novo i prostrano.

tanja

dvi ribe dva kumpira June 11, 2010 10:06 AM  

Hvala cure :)))
Melrose, bas si me nasmijala :lol:
Uredna je, mora biti,
ja budala stavila visoki sjaj i crni kamen pa moram stvarno biti cisto, sve se vidi :)))
Baca mi odsjaj kao da je u ogledalima :lol:, a muz mi kaze da nevazno koliko kosta, ali da je znao da se tako sve vidi da bi ovo davno stavio :lol:
Natasa, hvala ti :)
Ovaj dio di mi je otok i ja obozavam, tu se piju kavice i jede kada smo sami, tu su ona bliza okupljanja.
U Au u zadnje vrijeme na otok stave sudoper, sto za mene krasno izgleda, al mi nije prakticno,
ja sam htjela jednu veliku radnu plohu di bi mogla komodno raditi tijesta i pastu i slicne stvari :)
A o hrabrosti sto sam se sama odlucila srediti kucu,
to je mom muzu izgleda odgovaralo tako :)))))
On je stigao kada su vec dosle fine stvarcice na red,
a rusenje zidova i druge stvari.....ma bolje i da nije bio ovdje sa mnom,
ovako sam rusila bas po komodu :lol::lol:

Anonymous,  June 11, 2010 12:54 PM  

sve si skockala ;)
pozdrav od nas :)
nada

cosmo2503 June 12, 2010 3:45 PM  

Draga moja čestitam ti, zaslužila si svoju kuhinju iz snova i imaš je. Prekrasna je.

Branka - byB June 14, 2010 10:45 AM  

Branka draga prekrasna ti je kuhinja ! Poznato mi je to sa uređenjem stana i dobro kažeš koliko god je tu nervoze i ljutnje toliko je i smijeha i lijepih trenutaka koje zapamtiš. Kažeš da bi voljela da ima još više prostora u kuhinji a ja kada sam vidjela one ormare, ladice,...., ajme u odnosu na moju malu kuhinjicu ovo je "wow" :)), baš mi se sviđa kako si to posložila. Uživaj sada a i mi ćemo uživati u tvojim kulinarskim majstorijama i novim receptima :))

rotkvica June 14, 2010 10:54 AM  

Kuhinja ti je jaako lepa ... prava uživanjcija kuvati u njoj.

Andrea June 14, 2010 12:40 PM  

Slažem se da je kuhinja najvažniji dio kuće/stana. Moja je malena i ne pretjerano funkcionalna, nažalost to je mana života u stanu. :(
Tvoja kuhinja mi je savršena, i ja bi najradije potpuno bijelu kuhinju s drvenim podom. :)
Drago mi je da si opet na blogu i jako se radujem novim receptima. :)

Just Cake Girl August 16, 2010 3:37 AM  

prekrasan blog, prekrasna kuhinja :) i onaj čips uskoro isprobavam!! :)

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP