Monday, March 1, 2010

The best meatballs ever !!!

meatballs 045




Sjecam se davno, davno, mojih prvih pocetaka u kuhinji, gdje su polpete u sosu bile jako velik izazov, al opet dovoljno lagano i za mene pocetnicu.
Ovo je jedno od onih jela gdje sam vjecito eksperimentirala,
ne znam da li su mi tada dva puta ispali isti.
Uvijek nesto novo, nesto drugacije, skoro svaki put drugacije.
Bili su mi jako cudni,
ponekad tvrdi, ponekad suhi, pa opet nepeceni, pa svasta nesto kako nije trebalo i kako nisam htjela.

meatballs 038

Ali godine iskustva valjda naprave svoje i svugdje pokupimo po koji koristan trik,
pa tako i ja u ovom jelu.
Ovo moja djeca obozavaju,
ja ih obozavam.
Puno puta ljudi kazu da je lako napraviti dobro jelo ako ti je kuhinja puna finih namirnica....
ne bih se bas slozila s tim uvijek...
al opet ponavljam, valjda to dodje sa iskustvom kada se i od "manje" moze napraviti dobar rucak.
Bas kao sto je i ovdje slucaj !!!

meatballs 031

Ja mislim da i ptice na granama znaju koliko ja volim 'pastu",
puno, puno puta sam ovdje na ovoj stranici napisala da je toliko volim da bih trebala biti Talijanka :lol:
Ljepota paste mi je u tome sto stvarno nije prezahtjevna,
ne treba previse namirnica,
moze se stvarno kombinirati sa svim i svacim i ne smije biti previse uronjena u ikakav sos,
sosa bi trebalo biti tek toliko da zacini pastu.
bas kao u ovom jelu.
Ovo jelo je ekonomicno, preukusno i premirisno.

Potrebno je:

700g mljevenog mesa ( ja sam koristila mjesavinu junetine i svinjetine)
1 komad ( feta) kruha bez korice namocena u mlijeku
1 veca kapula
malo nasjeckanog cesnjaka
par zlica ulja
1 jaje
1/2 solje naribanog parmezana
malo persina
sol i papar

Sos:
1 veca kapula
malo nasjeckanog cesnjaka ( po zelji)
lovorov list
pola zlice koncentrata od pomidore ( rajcice)
1 komad pasirane pomidore ( 500 g)
casa vode
zlicica origana
bosiljak
sol i papar



Na sitno narezati kapulu i cesnjak i na srednjoj vatri je ispirjati dok dobije staklenkastu boju i maknuti sa vatre.

meatballs 002

Dodati ispirjanu kapulu uzdjelu sa mesom i lagano izmijesati.
Kruh ocijediti od mlijeka i prstima ga lagano namrviti.

meatballs 006

Smjesi dodati sve ostale sastojke i kuhacom izmijesati da se poveze.
Budite oprezni sa soli jer je sir dosta slan.
Mokrom rukom oblikovati male okruglice po zelji i spremiti ih u prikladnu zdjelu i spremiti u hladnjak do upotrebe.

meatballs 012

Na malo ulja poprziti okruglice na srednjoj vatri sa obje strane dok ne dobiju boju.

meatballs 014
meatballs 016

Maknuti sa strane i ostaviti ih dok spremite sos.

meatballs 020


Sos se moze raditi po zelji,
ja sam radila obicni, najobicniji sos od pomidora.
Na malo ulja dodati sitno narezanu kapulu, casnjak i lovorov list i mijesati na srednjoj vatri dok kapula postane staklenkasta,
dodati koncentrat, umijesati i zaliti sa pasiranom pomidorom i casom vode.
Dodati origano, sol i papar i pustiti da zakuha.

meatballs 024

U zakuhani sos dodati skoro pecene okruglice i kuhati na laganoj vatri jos 15-20 minuta.
Provjeriti okus i dodati natrganog lisca od bosiljka.
Posluziti sa kuhanim spagetima.

meatballs 027

Mislim da je jako vazno da se mljevenom mesu kojem se dodaju zacini ne mijesa dugo ni previse, vec tek toliko da se masa spoji.
Ja obecavam da su ovo stvarno najbolje mesne kuglice ikada.
Dobar tek !!!

24 comments:

JA U KUHINJI... March 01, 2010 8:51 PM  

Bas sam htela praviti ovo jelo svojoj deci... i sad znam po kom receptu ce biti... Fenomenalno!

Josipa March 01, 2010 9:29 PM  

meni je ovo super! tako jednostavno, a tako fino! baš u talijanskom stilu :)

dvi ribe dva kumpira March 01, 2010 9:43 PM  

Hvala cure :)
Jako je jednostavno, volim kapulu lagano proprziti pa onda dodati mesu, daje lagano slatkasti okus.....
parmezan u mesu, mmmmm.......prefino,
ovo je tako mekano a ukusno,
inace kada ove okruglice radim sa spagetima obicno ih radim manje velicine,
onako, bas za jedan zalogaj,
a danas je ispalo neplanski :)

Vali March 02, 2010 8:22 AM  

Odlično! Ovo će sigursno uskoro biti za ručak!

cosmo2503 March 02, 2010 9:14 AM  

Ah, tvoja kuhinja meni mami uzdahe. Ja volim te, kako to nazivamo konkretne stvari. Ove okruglice su naprosto fantastične i ja ti vjerujem na riječ da su 2the best ever" Vjerujem tvom višegodišnjem iskustvu i ukusu koji si vremenom tako dobro razvila, a sve iz te tvoje kuhinje mi 100% odgovara.

Andrea March 02, 2010 10:03 AM  

Ovo jelo moj dragi obožava, a ni ja nisam ravnodušna prema njemu. :)
Tvoje okruglice izgledaju toliko savršeno da sam dobila želju ovo raditi danas za ručak! :)

Shangri La Food March 02, 2010 4:17 PM  

stvarno izgledaju preukusno :)))

Laka kuharica March 02, 2010 5:34 PM  

http://lakakuharica.blogspot.com/2009/11/mesne-okruglice-i-spageti.htmlolimo špagiće i meatballs, aradim ih slično tvojima - http://lakakuharica.blogspot.com/2009/11/mesne-okruglice-i-spageti.html
Fino!

Snježana Cetina March 02, 2010 7:25 PM  

Mi također obožavamo polpete u saftu, najčešće sa njima onda radim pire i rižu. Tvoje su jako primamljive i izgledaju sočno !

enogastromama March 03, 2010 12:27 PM  

zvuči primamljivo, mogla bih danas ovo za ručak,...bila sam mislila raditi bolognese ali si me uvjerila,:) hvala. I slažem se za kapulicu!Javim kako su ispale!

Mare March 03, 2010 6:37 PM  

moji to obozavaju :)

enogastromama March 03, 2010 7:32 PM  

Polpete su ispale super, sve smo smazali,:) pozz!

dvi ribe dva kumpira March 04, 2010 12:13 AM  

Hvala cure,
enogastromama, drago mi je da su vam se svidjele ;)))

Unknown March 04, 2010 12:38 PM  

Branka draga, ovo je meni HEAVEN:)))

Sanja March 04, 2010 3:54 PM  

Mmmmm. Skoro da im i miris mogu osjetiti preko monitora :-)
Pravim ih na slican nacin i uvijek se davimo njima.

Unknown March 06, 2010 9:30 PM  

Ubuduće pravim po ovom receptu! Taj parmezan a i luk i u umaku mi djeluju savršeno!

Anonymous,  March 07, 2010 10:46 AM  

Moje omiljeno jelo!

Anonymous,  March 12, 2010 10:24 AM  

Branka,hvala na receptu:)
Dosad sam uvijek izbjegavala da ih pravim jer pravila sam ih onako kako ih moja mama pravi a nisu mi se svdjali,nekako preobicni i suvi:)zadnjih nekoliko godina pravila sam mozda 2 puta:))
Ali zato od sada sigurno cu ih praviti skroooz cesto:) svidjele su nam se jako,moja malecka je pojela neznam koliko:D
Pozdrav Viper:)

Ljiljana March 12, 2010 11:22 PM  

Evo i mene. Upravo sam ih napravila, fenomenalne su. Jako su mekane i ukusne, mislim da im parmezan daje poseban ukus :)))
Pozdrav draga moja :)))

dvi ribe dva kumpira March 12, 2010 11:48 PM  

Hvala cure ;)
Posebno hvala Viper i Ljilji koje su ovaj recept oprobale ;)
Bas mi je drago da vam se svidilo :)

Наташа May 23, 2010 4:43 PM  

Pravila sam ih danas, od pola količine mesa. Hvala ti za divne musave dječje osmijehe i prazne tanjire! :))))
Djeci se puno više svidjela kombinacija paste sa ovim ćufticama, namjesto često spremanog nam bolonjeza. :)

Unknown June 12, 2013 6:58 PM  

najbolje na svitu !!!!!!!!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP