Sunday, January 17, 2010

Melting moments

brudet 021


Ove keksice mi je bila namjera postaviti davno, davno....
ali uvijek kao da je bilo nesto ljepse ili bolje od njih :) a u stvari i nije.
Samo zato sto su keksici i sto su stvarno nezahtjevni za napravit ih ne pravi nimalo manje vrijednijim od nekih kompliciranih kolaca.

brudet 041

Od Bozica do danas sam ove kekse radila bar 5-6 puta i to po duplu ili troduplu dozu,
savrseno su prhki, lagani i super ukusni.
Kao sto im i samo ime kaze, doslovno vam se tope u ustima.
Glupo mi je da o njima pricam price,
ovo je bas jedan od onih recepata koje morate probati i da se zaljubite u njih.
Ovaj recept sam postavila na Coolinariku prije skoro dvije godine, a pokupila sam ga ih "Australian Womens Weekly magazine", jedan od australskih magazina koje ja obozavam.
Dolaze u raznim varijacijama i sa raznim punjenjima,
ali ovo je klasicni, najobicniji keksic i nadjev....
Probajte i odusevite se.


brudet 037


250 g maslaca
1/2 solje (80 g) secera u prahu
1 zlicica ekstrata od vanilije
1 1/2 solja (225 g) brasna
1/2 solje (75 g) gustina

Filling:

80 g maslaca
2/3 solje (110 g) secera u prahu
1 zlicica fino gratane korice od limuna
1 zlicica soka od limuna

Ugrijati pecnicu na 160*.
Pjenasto istuci maslac i secer u prahu i vaniliju dok dobijemo laganu pjenastu smjesu.
Dodati prosijano pomijesano brasno u dvije ture, najprije jednu polovicu i lagano rukom umijesati, a zatim i drugu.
Sve staviti u slasticarsku vrecicu i oblikovati male ruzice u tepsiji koju smo oblozili papirom i na kojoj pecemo.

brudet 028

Peci 15 minuta samo dok keksi izblijede i osuse se.
Izvaditi iz pecnice,ostaviti 5 minuta u limu i izvaditi da se hladi na resetki.
Kada se keksi ohlade spojiti ih sa nadjevom i sastaviti kao male sendvice .

Nadjev:
Mikserom istuci maslac i secer u prahu dok bude pjenasta smijesa, dodati limunovu koricu i sok.

brudet 031


Ovi keksici se mogu staviti u zamrzivac,ali u tom slucaju ih ne punimo.

brudet 052

Jedina mana ovih krasnih keksica je ta sto im recept nije bas velik, pa u tom slucaju morate bar uduplati smjesu :)

18 comments:

Branka January 18, 2010 12:22 AM  

Pratim ovaj blog već nekoliko dana, čitam i uživam.
Ovaj recept me oduševio i s obzirom da je sada već prošla ponoć, moram sačekati do jutra da ga isprobam.
Hvala na divnim idejama i receptima.

JA U KUHINJI... January 18, 2010 8:12 AM  

Izgledaju tako primamljivo i cini mi se kad bi probala jedan da nebi mogla stati :)

cosmo2503 January 18, 2010 8:18 AM  

Oh, "melting moments" ja se topim kada ih gledam, a kada ih jedem to je tek užitak.
Sjećam se kada si postavila recept na Coolinariku, a kada smo istraživali tvoj blog mislila sam da ih imaš i na blogu jer su stvarno to zaslužili. Nije s toga nikakvo čudo da si tu sada svoje "zarazila" sa melting moments i da si ih toliko puta već pravila.
Imam sveščicu-kuharicu u izdanju Australian Women Weekly magazina "big book of beautiful biscuits" i tu je recept za melting moments. Sigurno im je časopis prekrasan jer su slike u njihovim knjižicama prelijepe, a recepti su tačni i precizni i što mi je vrlo važno dati su i u gramima. Odlične, zaista odlične kuharice...
Je li se voda povukla?

Вера January 18, 2010 9:31 AM  

Jako lepo izgledaju.Sećam ih se odavno.Nisam ih do sada pravila ,mogla bih .

Shangri La Food January 18, 2010 9:33 AM  

predivni mekani keksići..:)))

kako ide privikavanje?

Anonymous,  January 18, 2010 9:39 AM  

Nešto prekrasno, jedva čekam probati ih napraviti.
Puno uspjeha u daljnjem radu i još mnogo lijepih receptića, blog Vam je prekrasan, samo naprijed.
Lijepi pozdrav od Alme iz Rijeke

Laka kuharica January 18, 2010 10:08 AM  

Prekrasno izgledaju, kao iz slastičarnice.

Andrea January 18, 2010 10:25 AM  

Radila sam ih za Božić po malo drugačijem receptu. Moji su bili samo kao kuglice i bez kreme i tako obični su se većini svidjeli.
Ovi tvoji izgledaju kao kraljevska verzija isti.
Ovo su stvarno posebni keksi. :)

Andrea January 18, 2010 10:28 AM  
This comment has been removed by the author.
Unknown January 18, 2010 10:48 AM  

Mislila sam dosta je kesića, prošli su božićni praznici, a sada ti sa ovim... Prekrasni su..Oduševljena sam i naravno uskoro pravim...

Tadeja January 18, 2010 11:53 AM  

Stvarno djeluju nježno, ukusno i delikatno!

Branka (homemadebyB) January 18, 2010 12:33 PM  

odlični keksići i prekrasno izgledaju ! super da si ih stavila i na blog, ja ih se također sjećam sa Coolinarike ali tamo mi ponešto i promakne, a ovdje su tako lijepo prikazani i opisani.
Nadam se da se dobro privikavaš ponovno doma i da ste se riješili vode i poplave. Kada dođem u Dbk zovem na kavu :)

Nevena Buljan January 19, 2010 9:50 PM  

ma keksići su zaista predivnii..baš su fotogenični, radila sam nešto slično samo sa krem sirom i zaista se topeee..:-)))

Ljiljana January 19, 2010 11:55 PM  

Ahhhhh koje fotke!
Branka, ocarna sam, predivno izgledaju :))))
Saljem ti veliki pozdrav draga moja :)))

Snjezana January 20, 2010 3:46 AM  

savrseni su ti.:) bas kraljevski kao sto andrea kaze.:)))

Marija January 26, 2010 2:32 PM  

Bas se vidi da se prosto tope u ustima.

Jako lepe fotografije!

Elisa January 31, 2010 9:51 PM  

Oh this looks delicious. Thanks for posting the images..

Anonymous,  February 12, 2010 10:16 PM  

Poštovana!
Blog Vam je prekrasan,a muzička podloga "za moju kuću".Samo tako dalje. Puno toplih pozdrava od Alme iz Rijeke

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP