Wednesday, October 7, 2009

Vidimo se uskoro !!

Drage moje virtualne prijateljice i dragi gosti koji povremeno navratite na ovaj blog,
morat cu vas napustiti na kratko.
Svakako vam se javim za nekih desetak dana najdalje,
a vi do tada lijepo kuhajte, budite vrijedni i pazite na sebe i svoje najmilije :)




Moje srce je bilo daleko gotovo dva desetljeca, a uvijek tu, na jednom i jedinom mijestu,
doma.
A ja kao da nisam imala dom sve ove godine, vec samo kucu, kao da sam bila u gostima, tako sam se osjecala,
bar u svojoj glavi.
Odoh ja tamo gdje me srce vuce !!!
Jesam li luda ili hrabra, ili opet to obadvoje skupa,vjerovatno jesam oboje,
ali vrijeme ce reci.
Nadam se da cu napokon naci svoj mir i zadovoljstvo koje ni jedan iznos novca nije mogao kupiti.
Nedostajat ce te mi :)
Ali, svakako cujemo se za desetak dana :)
Lijep pozdrav,
Branka :)

22 comments:

Snjezana October 07, 2009 9:58 AM  

eto ti na! rasplakala si me opet!:)
ej, znas kako ce mi falit ono nase cakulanje svaki dan. ali imam ja karticu, he, he. zvat cu ja tebe...:)
cuvaj mi se i vidimo se u metkovicu dogodine, ako bog da, sto bi rekla moja mama.:)))))

Tanja Milo,  October 07, 2009 10:45 AM  

svaka cast i na hrabrosti i na odluci!!! Nadam se da ce sve proci ok i da ces naci ono sto trazis!!
Kiss

tanja

cosmo2503 October 07, 2009 12:24 PM  

Draga Branka, duboko si me dirnula ovim postom. Praktički si pola života u Australiji, a srce ti je uvijek bilo u domovini. Ja se ne stidim biti patriota i potpuno razumijem kako se osjećaš. Svaka ti čast i ja ti ponovo želim da se ostvare sva tvoja očekivanja i da ti srce konačno bude na mjestu. Sretno i dobro došla među svoje!

Вера October 07, 2009 12:46 PM  

Branka,zelim ti sretan put.Javi se kada stigneš!

Sweet Corner October 07, 2009 1:07 PM  

bas mi je drago zbog tebe, sretan put i seljenje:) vidimo se:))

Anonymous,  October 07, 2009 1:08 PM  

rasplaka ti mene..nek ti je sritno
Nada

dvi ribe dva kumpira October 07, 2009 1:30 PM  

Drage moje, hvala vam na krasnim zeljama,
htjela sam vam reci da odlazim vec danas jer ujutro ostajem bez kompijutera, treba i njega spakirati ;)))
Hvala vam velika ;))

Unknown October 07, 2009 1:45 PM  

Dobro došla natrag. Biće sve dobro! Svako dobro ti želim!

Vali October 07, 2009 1:59 PM  

Ajme, ne mogu vjerovati! Pojma nisam imala da je selidba u planu! Sretan put i javi se što prije!

JA U KUHINJI... October 07, 2009 7:21 PM  

najezila sam se...
svako dobro vam zelim :)

zrinka October 07, 2009 7:26 PM  

Ne znam što bih ti rekla. Mnogi bi ti rekli da bi rado otišli odavde a ti dolaziš, ali ako nisi sretna tamo i srce te vuče, nema druge nego li ga poslušati! Sretno ti bilo!

Josipa October 07, 2009 7:50 PM  

sve najbolje i sretno :) do bloganja :)

Anonymous,  October 07, 2009 10:24 PM  

Sretno Branka i da ti se ispune svi snovi! Silva

Andrea October 08, 2009 12:34 PM  

Branka draga, želim ti sretan put i da se što prije smjestiš pa se čitamo ubrzo.
I znaj da ti planiram navratiti slijedeće ljeto na sushi! ;) :D :D

Anonymous,  October 08, 2009 3:30 PM  

svaka ti cast na hrabrosti,zelim ti puno srece u rodnom kraju!
Seny

dalmacija moja inspiracija October 12, 2009 9:13 PM  

samo ti dođi nisi jedina koja sevratila...poz

Vesna October 13, 2009 9:36 AM  

Bas pronadjoh "Dvi Ribe, Dva Krumpira" preko "Wild Yeast", i vidim i Branka iz Australije, kad Branka ode... Sve najbolje i pisite ne samo o hrani, nego i o iskustvima povratka!

Svako dobro.

Ana-Marija October 13, 2009 11:04 PM  

sretno i bravo za hrabar korak! a kao što kažu: sreća prati hrabre... dakle bit će sve dobro!
damijenestoslatko

gastrodiva October 18, 2009 11:00 AM  

Moja prijateljica je prije deset godina otišla u New Zeland i fali mi kao da je jučer sila na avion. Žao mi je što nema hrabrosti kao i ti da se vrati jer ovde i nije tako loše ma koliko se sve i svakoga kritiziralo. Lipa zemlja, dobri ljudi (koja ženska bleka malo traća, ali što bi mi bez traćerica) i kad si rođen na ovakvom mistu teško se prilagodit na nešto drugo pa makar to i bilo bolje (bar financijski- na kraju zbrojiš da lova u životu ne znači nešto previše). Nadam, u stvari znam, bit će ti ovde lipo, nisi falila (moraš se samo navikniti na uspavanu birokraciju kakve nema tamo u Australiji), sretan put od srca.

Sanja October 23, 2009 5:02 PM  

dobro nam došla!!! :)

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP