Monday, September 14, 2009

Salata od rize

lignje, balsamic oil, riza 090




Radeci godinama u "delicatessen" gdje smo sami spremali svjeze salate naucila sam puno toga,
a izmedju ostalog i ovo jelo.
Medju australcima koji su kupovali vec gotova jela ovo jelo je bilo jako omiljeno.
Posto je to bio "woggy deli" ni ne treba napominjat da je stvarno radio kao "lud" .
Ova salatica mi je odlicna, jako ukusna vruca ili hladna, kao samostalno jelo ili kao prilog.


lignje, balsamic oil, riza 097


Izbacivanjem slanine dobijete prekrasno vegetarijansko jelo koje je puno okusa.
Ovo je obozavano u mojoj kuci i medju nama odraslima a posebno kod djece.
Ovo mi je savrseno jelo za svako godisnje doba, a pogotovo ljetno vrijeme kada izbjegavam tesku hranu, jer mi se bas na vrucinama ne jede nista tesko.Prekrasnog je sarenog izgleda, a kombinacijama i varijacijama nikada kraja.


lignje, balsamic oil, riza 092


Nije se potrebno slijepo drzati recepta, jer stvarno je odlicno u svim i svakakvim kombinacijama,
odlicno za iskoristiti ostatke povrca da ne propadnu.


lignje, balsamic oil, riza 087



Potrebno je:

300g rize
1 dcl maslinovog ulja
2 mrkve
2 paprike
150 g pancete
par cjetica brokule

7-8 gljiva

100 g graska
100 g zrna od kukuruza
2 male tikvice
vegeta
sol i papar

Rizu skuhati.
U medjuvremenu na maslinovo ulje dodati na kockice izrezanu mrkvu i papriku i kuhati dok skoro omeksa.
Dodati i na sitno nasjeckanu pancetu i kuhati jos minut-dva.
Dodati i nasjeckane gljive, brokulu i jos mijesati minut, zatim dodati grasak, kukuruz i nasjeckane tikvice.
Sve obilato zaciniti sa vegetom, soli i paprom i kuhati jos par minuta,a zatim skinuti s vatre i umijesati kuhanu rizu.


lignje, balsamic oil, riza 091


Moze se koristiti bilo koje povrce u bilo kojem omjeru,
Ja koristim smrznuti grasak i kukuruz.
Stavite obilato maslinovog ulja jer to i zacinja rizu.
Inace rijetko koristim vegetu, ali u ovim jelu mi ona daje odlican okus.
Cijeli proces kuhanja je jako kratak, niti 10 minuta + naravno vrijeme koje je potrebno za skuhati rizu.



lignje, balsamic oil, riza 078

Dobar tek !

9 comments:

Andrea September 14, 2009 9:29 AM  

Volim ovakva jela, idealna su za ljetne vrućine ali ja ih jedem i zimi. Tvoja izvedba je jako privlačna, kao i uvijek! ;)

Nada September 14, 2009 10:56 AM  

Odlično izgleda,a ni u okus ne sumnjam i sigurno će se probati.Volim rižu,a i povrće..Sve izgleda super..kao i obično!

zrinka September 14, 2009 10:29 PM  

Kakvo prekrasno bogatstvo boja a vjerujem i okusa! Mmmm, njami! Fotke su odlične!

Shangri La Food September 15, 2009 10:30 PM  

predivan zdrav i ukusan ručak u svako doba godine..

Вера September 18, 2009 9:35 AM  

Salata je mnogo dobra,upravo mi ovako nešto treba.

crnarika September 19, 2009 2:35 PM  

i ja volim ovu spizu, brokulu smo tek posadili, pa kad dođe za branje probati ću ovaj recept !

Anonymous,  January 17, 2010 7:33 PM  

Koju rizu da koristim za ovu salatu?
Ja obicno pravim risotto, ali ona nije za salatu...

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP