Saturday, August 29, 2009

Leso lignje

lignje, balsamic oil, riza 074



Puno ljudi voli lignje,
znam ih jako malo koji ih ne vole.
a poneki vole a ne znaju kako ih spremiti.
Lignje nisu previse zahtjevne, i one su kao vecina morskih vrsta su jednostavne i brze za pripremu.

lignje, balsamic oil, riza 027

Ja mislim da nema lakseg nacina za spremiti lignje nego ovog.....lesada.
Lesadu volim od svega, bilo mesa, ribe ili povrca.
Zdrava je i lagana i za pripremu i za stomak.
Za ovo i ne bi trebalo pisati recept.

lignje, balsamic oil, riza 047

Suvisno je reci i da se savrseno ljube sa maslinovim uljem i cesnjakom, a to dvoje su u mojoj kuhinji obavezni sastojci kada spremam ista sto je doslo iz mora....ili sto uopce pliva, bilo u moru ili rijeci.
Najvaznije za lignje je znati da im bilo kuhanje ili przenje treba biti ili jako kratko ili jako dugo,
onog izmedju nema....sa onim izmedju cete zavrsiti sa zilavim i tvrdim lignjama.
Ovaj recept je u mojoj kuci omiljen od najmladjeg do najstarijeg.

lignje, balsamic oil, riza 068-1


Potrebno je:

1 kg liganja
par krumpira
obilato extra djevicanskog maslinovog ulja
1 limun
sol i papar
persin
cesnjak po ukusu

Ociscene lignje staviti u hladnu vodu skupa sa krumpirom kojeg smo narezali na tanje snitice i kada prokuha pustiti da jos kuha 8- 10 minuta ili po potrebi (moje su bile malo vece i za 10 minuta su se skuhale).
U tanjir pomijesati maslinovo ulje, protisnuti cesnjak, persin, limunov sok, malo soli i papra.
Krumpir izvaditi i staviti na dno zdjele u kojoj ce te posluziti i lagano ga posoliti.
Podliti ga sa malo vode u kojoj se kuhao sa lignjama.
Lignje takodjer izvaditi i po zelji narezati ili ostaviti u komadu te ih staviti na vrh krumpira.
preliti sve sa zacinjenim uljem.
Posluziti obavezno uz domaci kruh s kojim pomazemo sokove i uz extra narezan limun i prilog po zelji.
Meni se odlicno slaze sa leso blitvom, spanjakom ili zelenom salatom.

lignje, balsamic oil, riza 044


lignje, balsamic oil, riza 035


Dobar tek !!!

5 comments:

JA U KUHINJI... August 29, 2009 8:56 AM  

savrseno, SAVRSENO a slike tako mame... ma svaka cast... :)

Unknown August 29, 2009 8:59 AM  

Ovo je tako primamaljivo, jednostavno i vjerujem da je jako ukusno! Kao i svaki puta do sad moram dodati i vrlo jednostavno! Hvala!

Anonymous,  August 30, 2009 11:49 PM  

i da san najsitija,smazala bi jednu porciju :)

Andrea September 01, 2009 2:11 PM  

Dobre su mi na svaki način, ali ipak nemam mi do onih s gradela.
U tvojoj izvedbi izgledaju toliko dobro da sam ogladnila. :)

cosmo2503 September 06, 2009 12:58 PM  

Odavno nisam jela bolje. Detaljnije u ocjeni tvog bloga. Hvala za prekrasno jelo koje je mirisalo poput onih iz najboljih talijanskih trattorija.

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP