Saturday, June 13, 2009

Pasta u cream sosu od rajcice sa piletinom,sunkom i kozicama

IMG_6466



Za ovo jelo oni najtvrdji dalmatinci bi me ubili :)
Pa di cu mijesati slaninu i kozice :):)
Al' ja sam uvijek kontra drugog svijeta, tako mi je moja majka govorila kada sam bila dijete.
Ne volim se svrstavati u nikakve kategorije,
tako da sebe redovno iznenadim :), al najcesce u kuhnji.
Al, volim "cudne kombinacije", a ovu sam i ja drzala cudnom i gledala sam na ovo jelo kao grijeh,
ali koliko sam samo ja grijesila misleci to.
Kombinacija slanine i morskih plodova me odusevila, a vrhnje koje bas i ne koristim u nekim velikim kolicinama takodjer.
Ovom je jelu dalo neku posebu notu.

IMG_6464

Prekrasno kremasto i prekrasno ukusno,
Moj savjet je samo da oprobate obavezno.
Okus je savrsen.

IMG_6456

Potrebno je:

250 g pileceg mesa bez koze
100 g sunke
100 g kozica
500 g paste
malo maslinovog ulja
malo maslaca
malo ljute paprike
2 dcl sosa od rajcice
1 dcl vrhnja za kuhanje
persin
sol i papar


IMG_6472


Pastu staviti da se kuha.
Piletinu izrezati na tanje komadice.
Sunku isjeckati na manje kockice.
Kozice mozete ostaviti u komadu ili i njih narezati na pola ili kako vec volite.
U dublju zagrijanu tavu dodati malo maslinovog ulja i maslac i na tom proprziti kozice na kratko i izvaditi ih i staviti sa strane.
Proprziti i piletinu par minuta (ne dugo) i dodati sunku.
Promijesati samo da sunka pusti svoj miris i dodati sok od rajcice i ljute paprike.
Promijesati,zaciniti i pustiti da kuha par minuta,dodati vrhnje i neka kuha jos minut.
Dodati kozice, ostaviti jos tren samo da se dobro zagriju i dodati kuhanu pastu.
Zavisi kakav je sos ja uvijek dodam samo malo vode u kojoj se kuhala pasta .
Dodati persin sitno nasjeckan i rucak je gotov.

IMG_6459

Omjeri koji su dani nisu bas mjereni u gram,sve je stvar ukusa ,a sos od rajcice ja koristim domaci.

8 comments:

Еoc June 13, 2009 4:01 PM  

The pictures are so realistic :) I think I can smell the aroma :)

Вера June 13, 2009 4:08 PM  

Bozanstveno,uskoro probam!

JA U KUHINJI... June 13, 2009 10:07 PM  

ovo mi izgleda potpuno bozanstveno...

Nada June 13, 2009 11:35 PM  

mmm..Branka..sam pogled na ovo zove,paštu obožavam..pa još rajčica,šunka i kozice...savršeno!Slike su predivne,žive,kao da je tanjur predamnom...

Andrea June 14, 2009 11:27 AM  

Kao i ti ja sam spremna na nemoguće kombinacije. :) Sjećaš da sam jednom napisala da uz ribu pijem sok? :D :D
Imam osjećaj da su kozice u kombinaciji sa šunkom izvrsne. U cijeloj kombinaciji nisam sigurna jedino u piletinu ali pošto vjerujem tvojoj procjeni i ukusu rado ću i ovo isprobati! :)

nlo June 15, 2009 9:11 PM  

hehe moj muž bi svisnuo kad bi mu ovo poslužila, zadrti dalmatinac.. :)
a ja bi s guštom slistila jer izgleda tako ukusno i fino:)))

Вера June 24, 2009 11:22 AM  

Imas nagradicu na Astalu!kiss

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP