Friday, May 29, 2009

Kuvarijacije: Burek u slici i rijeci

IMG_5707




Na pocetku ovog mijeseca kada se izabrala tema na Kuvarijacijama , mada sam znala da cu biti strasno zauzeta cijeli mijesec, toliko sam se obradovala ovoj temi koju smo skoro jednoglasno (cini mi se) odabrale.
Znala sam da cu ovo ponovno raditi, jer ovo radim skoro pa jednom mijesecno.
Kada sam prvi put oprobala ovaj recept ostala sam odusevljena.
Necu puno duljiti sa ovim postom, jer sam ovom bureku vec ranije posvetila cijeli jedan post.

IMG_5712

Jedino sto moram dodati mom ranijem postu je da sam probala raditi tijesto moceno u ulju i masti kako je i receno u receptu a i u samom ulju,
moram vam reci razliku...
Kada koristite mast, koliko god da je ne volite i odmah pomislite na debljanje i koliko je nezdrava, moram reci da vam burek ispadne puno socniji i meksi nego kad upotrebljavate samo ulje.
Kada mi se burek ispece, ja masnocu prolijem odmah i ne zelim da mi sva ostane u tepsiji dok se burek prohladi, pa ga takvog procijedjenog od masnoce prekrijem vlaznom krpom i bude apsolutno savrsen.

IMG_5708

Sa uljem mi je bio OK, ali nije bio ni blizu kao kada je radjen sa masti.
Ali sve je stvar izbora, a kao sto sam i ranije rekla burek i low fat mi nikako ne idu skupa.
Napravim ga jednom u mijesec i pol dana, a ne tjedno i tada uzivam, pa nekako nemam bas toliku griznju savjesti;
a koliko ga volim radila bih ga stvarno bar jednom tjedno.
Mamamaja, hvala ti jos jednom :)


IMG_5695

13 comments:

Ljiljana May 29, 2009 4:38 AM  

Pokvarila mi se rerna a burek mi se jedeeee, uhhh. Kao po obicaju, savrseno si ga napravila.

JA U KUHINJI... May 29, 2009 8:07 AM  

predivno, predivno... znam da si ga i ranije probala i nahvalila a sad si me zaintrigirala sa mascu... ja mast uopste ne koristim ali mozda ipak kupim neko malo pakovanje za burek ;)

nlo May 29, 2009 8:44 AM  

mmm predivan ti je! pun fila i sočan, obožavam ga takvog. :))

Sanela Mallory May 29, 2009 10:45 AM  

Slažem se sa svime o bureku:)

Znam da ju već imaš, ali ako želiš i na mojem blogu možeš preuzeti nagradu :)

Snježana Cetina May 29, 2009 11:00 AM  

Opet je predivan :)
Meni u tepsiji ne bude masnoće pa sam se sad zabrinula da možda nešto ne napravim ok :(
Ja sam na svom postu o bureku stavila link na tvoj stari post :), morala sam jer su mi fotke mrak ful :)
Pusa!

Sweet Corner May 29, 2009 11:22 AM  

koliko bureka danas, a i tvoj je fantastican!

Nada May 29, 2009 11:25 AM  

Branka pa gdje ste?!..čekam svaki dan nešto novo od vas,neku novu deliciju...burek izgleda božanstveno,vidi se da su u siru domaća jaja..hrskava korica..svaka čast!

dvi ribe dva kumpira May 29, 2009 2:54 PM  

Ljiljo da si mi blize pozvala bih te kod mene :))
maslinka, oprobaj dodati malo masti, cisto da vidis razliku,
masatera, hvala ti na linku :))
VZ...draga moja, najprije mi nemoj persirat, nisam ja bas tako necu rec "stara" nego samo "starija" :))
Draga moja, prosli tjedan am morala seliti tako da sam bila jako zauzeta, a kada sam preselila, sjetila sam se da nisam zvala moju internet kompaniju, tako da sam morala cekati par dana dok mi prikopcaju internet.
Za sada sam tu...do sljedeceg seljenja :))
Hvala vam svima na komentarima drage moje :)

Maja Babić May 29, 2009 10:39 PM  

Divno ti je ispao burek, a secam se ranijeg posta o njemu, on me je i motivisao da predlozim burek za kuvarijacije.

Sto se tice masti ja sam odavno utvrdila da mast daje testu nesto posebno, i da se ne moze lako zameniti drugom masnocom. I uvek je imam bar malo u frizideru. Ne jedem je kasikom, nego dodajem u testa, i uopste ne mislim vise da je stetnija od neke druge masnoce.

Ni meni, kao ni masateri, nije ostalo nikakve masnoce u plehu u kom se burek pekao. Cak bih rekla da je mogao biti malo masniji. Testo sam natapala u 100 ml ulja i 100 g masti, i ostalo je 50 ili malo vise ml. Sve sto je testo upilo je i ostalo u testu, nista nije curilo.

Pozdravi!

Andrea June 02, 2009 10:00 AM  

Divno izgleda burek! Toliko uživam u vašim slikama da moram čim prije isprobati ovaj recept! :)

Anonymous,  December 19, 2009 6:21 AM  

Да, вероватно тако да је

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP