Tuesday, May 12, 2009

Kremasta juha od spanjaka

IMG_5290



Spanjak obozavamo svi u kuci na svaki nacin,
ubacujem ga gdje god mogu.
Ponekad kada se mislim sto kuhati promislim i o tome koliko sam sretna i blagoslovljena da svi moji u kuci, pocevsi od najmanjeg do najstarijeg nemaju problem jesti povrce, i to svako, a ne samo odabrano.
Svi znamo koliko je povrce zdravo.

Ponekad ga spremim samo onako, leso, kao prilog, lagano podliveno maslinovim uljem i sokom od limuna,
prejenostavno, a preukusno.

Ova juha je nestala cim sam je iznijela na stol,
Nisu se prepali zelene boje :lol:
Za razliku od drugih kremastih juha, ovdje nema puno vrhnja, a mozete ga i sasvim izbaciti.
Okus joj je fantastican.


IMG_5260-1



Potrebno je:

2 zlice maslinovog ulja
1kapula (luk) sitno narezana
1 poriluk, narezan na komadice
2 krumpira
1 litra vode ((moze se koristit temeljac od povrca)
malo timijana
1-2 lovorova lista
oko 400g spanjaka (moze i smrznutog)
sol i papar
malo muskatnog orascica


U dublju tecu staviti ulje da se zagrije te dodati kapulu i poriluk da se lagano przi dok dobije staklenkastu boju i dok omeksa.
Dodati krumpir narezan na kockice, timijan, lovorov list i podliti sa vodom.
Sve lagano zasoliti i pustiti da kuha dok krumpir ne omeksa.
Dodati spanjak i kuhati jos 3-4 minute dok sasvim povene.
Malo prohladiti te staviti u blender i izmijesati.
Smijesu vratiti u cistu zdjelu, dodati po potrebi malo vode,
zaciniti sa soli i paprom po ukusu, dodati malo svjeze naribanog orascica, te podgrijati.

IMG_5283

Servirati u tople zdjele, dodati papra po zelji i dodati zlicu vrhnja (takodjer pozelji).


IMG_5268


Kremasto, zdravo, brzo i ukusno.

13 comments:

Anonymous,  May 12, 2009 4:17 AM  

Volim krem juhe.Preukusno izgleda:)

Monika May 12, 2009 6:04 AM  

jako volim ovakve krem juhice...divna je :)

nlo May 12, 2009 9:16 AM  

i ja ovo obožavam:) jednostavno je a jako lipo i ukusno:)

Nada May 12, 2009 4:28 PM  

Predivan recept i slike,obožavam takve juhe i radim tako sa blitvom..ova tvoja izgleda predivno!

Vali May 12, 2009 6:01 PM  

Divna juha! Obožavam krem juhice!

Anonymous,  May 14, 2009 3:42 PM  

sto je spanjak? je li to spinat?

Tanja Milo,  May 15, 2009 4:25 PM  

napravila sinoc, i prva je liga.....svi smo uzivali!

Pozdrav iz NL...

dvi ribe dva kumpira May 16, 2009 12:50 AM  
This comment has been removed by the author.
dvi ribe dva kumpira May 16, 2009 12:54 AM  

Hvala :))
VZcool moze i sa blitvom, bude odlicno :)
Tanja drago imi je da ti se svidilo,
pozdrav i tebi i tvom dragom,a Lanu mi dobro izljubi za mene :))

Andrea June 02, 2009 10:05 AM  

Juhe su moja velika strast, smatram da bez juhe nema dobrog ručka. :) Obožavam ih posebno zbog toga što daju bezbrojne mogućnosti kombiniranja. Špinat jako volim (moj dragi ga neće ni pomirisati) tako da ću ovo raditi jednom samo sebi za ručak! :)

Anonymous,  January 16, 2010 1:37 AM  

I want not acquiesce in on it. I regard as warm-hearted post. Expressly the title attracted me to review the whole story.

Anonymous,  January 19, 2010 11:32 PM  

Amiable brief and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thanks you seeking your information.

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP