Thursday, April 30, 2009

Ajme koliko nas je

IMG_5004


Evo nas ponovno i ovaj mijesec u nasoj blogerskoj igrici Ajme koliko nas je koju je osmislila Monsoon.
Ovog mijeseca je nasa domacica Maja sa bloga La Dalmatia Gourmande za temu zadala rogac.
Joj, od kada ga ja nisam vidjela, pa sigurno 25 godina ako ne i vise.

IMG_4990

Prije par tjedana mi je stigla velika posiljka rogaca iz Pertha od jedne moje prijateljice kojoj rastu na farmi,
ja sam se odusevila.
Inace rogaca se sijecam kao dijete, to mi je bilo nesto posebno,
jeli smo ga onako suhog, sisali i grickali.
Kada je Maja zadala temu imala sam mali milion ideja, a na kraju se ispostavilo da sam morala napraviti nesto super brzinsko, ali vjerujem da cu u ovom uzivati svim culima.

IMG_4999

Inace, u strci sam s vremenom, moram u sljedecih par tjedana preseliti pa je pakiranje trenutno moj najveci posao,
a to mi nije ni malo drago jer nemam bas puno vremena za kuhinju.
Na Coolinarici sam nasla recept od Brocke iz Bola koja je stavila recept za liker od rogaca,
Nasla sam ih jos nekolika, ali posto su svi bili sa vecim kolicinama secera, a ja nisam bas pretjerani obozavatelj slatkog, odluka je bez razmisljanja pala na ovaj recept.



Recept cu vam prepisati sa Coolinarike, a Brocka mi je za to dala dozvolu.


Liker od rogaca

,,,ima prekrasanu aromu i boju,a dominikanac pater Eugen koji mi je dao ovaj recept kaze da je i ljekovit.U zdravlje!!

1 l lozovace(rakije)
250 g secera
6-7 kom. mahuna rogaca
1 mahuna vanilije
2 kom vanilin secera

1. rogac oprati i isjeci na komade velicine 2-3 cm
2. u damizanu ili bocu sa sirim grlom uliti rakiju
3. dodati secer,vanilin secer, mahunu vanilije i isjeckani rogac
4. dobro zatvoriti, staviti par dana na sunce i svaki dan protresti da se secer brze rastopi
5. nakon par dana bocu sa likerom spremiti na neku policu i zaboraviti na njega najmanje cetrdesetpet dana
6. nakon cetrdesetpet dana procijediti

Posluživanje

...sto rogac duze stoji u rakiji to je bolji,mozete ga koristiti kao aromu za kolace ili vocne salate,a kod mene se najvise koristi kao lijek za zeludac,ha,ha.

IMG_5005

Jedino sto sam ovom receptu dodala extra je polovica limuna narezanog na snite zbog arome, a svega drugog sam se drzala kako je napisano.
Najveci problem ce biti cekati dok fino sazrije.....

5 comments:

JA U KUHINJI... April 30, 2009 3:02 PM  

do skoro nisam ni znala sta je to rogac a onda kada sam saznala vidjala sam samo mleveni... ovakve mahune znam samo sa slika...:)

Monika April 30, 2009 10:03 PM  

liker zvuči fenomenalno! nisam nikad tako nešto probala ali vjerujem da je izvrstan :)

nlo May 01, 2009 10:27 AM  

zanimljivo a i u svakom slučaju koristan recept:)

Nevena Buljan May 01, 2009 12:16 PM  

divno..ma predivno...obožavam ovakve stvari!!! :D

Andrea May 02, 2009 12:44 PM  

Odlično, ja nemam strpljenja za ovakve stvari ali ih volim konzumirati. :)
Inače mi je liker od rogača baš poseban zbog svog specifičnog mirisa..)

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP