Sunday, March 1, 2009

Pecena piletina sa sosom od pomidora i tikvicama

IMG_0999





Danas sam ovo radila, jako i se svidilo.
Nevazno na koliko nacina pecete piletinu, nikada nije na odmet nesto novo.
Ovaj recept ili bar ideju recepta sam uzela iz knjige "Jewish cooking" koju sam dobila od Monsoon na poklon.
Ja imam veliki problem sa dobrim knjigama, bar ja to smatram problemom...
gledam i proucavam ih dugo, dugo...mozda i predugo dok se odlucim sto cu probati.
Jednu knjigu imam godinama, imala sam ogromnih problema da je nabavim, jer jednostavno kada sam je prelistala odusevila sam se i naravno, krenila u potragu za njom.
Naravno, koje sam srece, nisam je mogla naci pa mi je ta moja prijateljica koja mi je pokazala na kraju i poklonila.
Godinama je imam, rado i cesto je listam, ali nikada nisam iz nje nista napravila.
Izgleda pre prefektna.....
Ova knjiga mi je takva,skoro pa takva,
stvarno je odlicna.
U original receptu ide bamija umijesto tikvica, ali naravno, ja sam ga prilagodila sebi i onom sto sam imala u kuci.
Iskreno, bamiju nisam nikada ni probala....
Piletina pecena na ovaj nacin je super socna i uopce ne izgleda kao da je pecena, vec kuhana.
Jako ukusno i jako socno.


Potrebno je :
1 pile od 1.6 kg (ja sam koristila dva manja)
90 ml extra djevicanskog maslinovog ulja
1 zlica origana
malo cesnjaka u grubo isjeckano
400 g pomidore iz kantice rukama u grubo zgnjecene
500 ml pileceg temeljca ili vode
3-4 manje tikvice
persin
sol i papar


IMG_0959



Pile oprati i posusiti, lagano zasoliti i staviti u vecu tepsiju tako da lezi na prsima.
Po gornjoj strani pileta posuti lagano sa polovicom origana, gnjecenom pomidorom, cesnjakom i sa uljem.
U tepsiju uliti i temeljac i staviti u pecnicu pola sat na 200*.
Nakon pola sata pile okrenuti na ledja i podliti ga sa sokom iz tepsije, a temperaturu smanjiti na 190*.

2009-03-01-1515-53



Peci jos sat vremena uz povremeno podlijevanje sokom, a pred sam kraj dodati tikvice, persin i ostatak origana.


2009-03-01-1515-522



Provjeriti ako je pile peceno, te ga izvaditi i ostaviti 10-tak minuta da se meso "odmori".
Posluziti uz hrpu salate i prilog po zelji.
Najbolje je posluziti vruce.


IMG_0962

9 comments:

nlo March 01, 2009 3:18 PM  

Wow! koje fotke! Super je piletina, sastojcima baš prilagođena našem ukusu i predivno izgleda ovako prepečena!:)

Snježana Cetina March 01, 2009 6:16 PM  

Jako fino!! Ne obožavam jako friški pomidor ali u jelima obavezno, svugdje ga ima :)

Marija March 01, 2009 6:32 PM  

Ja o Jevrejskoj kuhinji nisam nista znala sve dok Monsoon nije objavila recepte iz bas te knjige. Sta da kazem nego da sam odusevljena. A ovo pile je to samo potvrdilo!

Fotke su fantazija!

dvi ribe dva kumpira March 01, 2009 9:34 PM  

Hvala vam,
Nlo, stvarno je prilagodjen ovaj recept onom ukusu na koji smo navikli,
a mozda bi bamija i bila isto dobra s ovim...al ne znam i nisam je probala pa ne mogu reci.
Moji u kuci su cudni sto se hrane tice pa tako da cesto recepte moram prilagodavati, bas zbog njih.
Mislila sam raditi sa mazhunama (zelenim fazolom), umijesto tikvicama, al ga nisam imala u kuci.
Inace bamija je jedina iznimka u ovom receptu.
Marija u ovoj knjizi su kao recepti zidovske kuhinje iz cijelog svijeta,
ima ih prilican broj nama poznatih, dosta je jela sa podrucja Balkana,
a najvece iznenadjenje mi je bilo kada sam nasla toru pod imenom "Varazdin torta".
Krasna knjiga, ali kako je Monsoon rekla ovo je jedna od onih knjiga iz koje bi kuhali bas sve, a ne tek nekoliko recepata.

Monika March 02, 2009 9:18 AM  

aaaaa, ovo pile božanstveno izgleda! ovo će se definitivno uskoro naći na našem nedjeljnom meniju :) hvala na sjajnom receptu!

Andrea March 02, 2009 9:34 AM  

Jelo divno izgleda, a fotke su primamljive kao i uvijek. Kombinacija sastojaka mi se sviđa.
Što se bamije tiče i bolje da je nisi stavljala meni je to stvarno nešto grozno. :)

Anonymous,  March 02, 2009 10:59 PM  

Da nisi napisala da je recept iz knjige o židovskoj kuhinji bila bi sigurna da je kakvi mediteranski recept iz naših krajeva. Lipo i privlačno izgleda.

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP