Friday, January 9, 2009

Susene pomidore, pesto i piletina






U vjecitoj sam potrazi za necim novim i drugacijim,
pa tako i ovoga puta.
Njuskajuci malo po knjigama i netu, nasla sam jednu interesantnu kombinaciju, bas nekako mediteranskog okusa, bas kako ja volim.

Imam suhih pomidora u frizideru vec duze vremena koje hocu da iskoristim na milion i jedan nacin.
Obozavam ih,
to je za mene koncentrat okusa obicne svjeze pomidore,
slatkaste i super ukusne.

Radim od njih svasta, od pesta, sosa za pizzu, rizote, dodatak sosovima,kao dressing za salate,
cak ih jedem onako same, zvacem ih kao zvaku...
odlicne su..

Piletina po meni moze sa svacim,
to bijelo meso mi je tako blago i lako uklopivo u bilo kakve zacine i okuse.


Ovaj put sam radila piletinu sa mljevenim susenim pomidorama , maslinama, bosiljkom i raznim drugim dodatcima.
Pileca prsa su po meni zapostavljeni dio piletine.
Naravno ako se predugo prze ili peku ostat ce suha jer u njima nema masnoce i nije cudo da ih ljudi ne vole.
Najcesce se to dogodi iz straha da meso ne ostane sirovo, pa ga za svaki slucaj obradjivamo jos malo....
Pokazat cu vam nacin spremanja piletine po mom,
Ovo su sigurno najsocnija pileca prsa koja ste ikada probali.
A jos je i jako jednostavno, jer da nije....
ne bih ga sigurno ja ni radila.

Potrebno je:

4 komada pilecih prsa

1-2 zlice maslinovog ulja

2-3 zlice pesta od suhih rajcica

1 zlica zelenog mladog luka,narezanog

10 - tak maslina, isjackanih

2 zlice isjeckanog bosiljka

1 zlica persina, isjeckanog

2 zlice krusnih mrvica

sol i papar


Zagrijte pecnicu na 180*.

Pileca prsa normalno posolite i popaprite, te ih na zagrijanom ulju samo lagano proprzite sa obje strane.Przite ih tek toliko da zaustavite sokove da izidju izvan mesa.






U medjuvremenu pomijesajte sve sastojke u manjoj zdjelici i dobro izmijesajte.Za zlicom na svaki komad piletine rasporedite topping.




Piletinu pecite u zdjeli nekih 20 do 25 minuta, ovisno o velicini mesa.
Kada su peceni, pustite ih da odstoje par minuta pa posluzite.






Super ukusno i socno, kuhano stvarno do perfekcije.







Meso je blagog okusa , a topping sasvim dovoljno pikantan.
Ovo je jako ukusno.Mogu se dodati ili zelene masline ili crne, mislim zbog boja da bi zelene bile i ljepse, al nisam ih danas imala u kuci.

Za prilagodit ovaj recept UN dijeti, izbacite krusne mrvice ili bar smanjite.Ja sam dodala samo jednu zlicu, cisto zbog teksture toppinga, bude lagano hrskav.

Umijesto pesta od susenih rajcica koristila sam samo susene mljevene rajcice ( koncentrat), koje koristim ponekad umijesto sosa za pizzu.

Al kad smo vec kod pesta od pomidora, on je jako jednostavan za napravit ako imate suhe pomidore.
Ako ih i nemate pokazat cu vam kako ih napravit i to na dva nacina, susene u pecnici i susene na suncu.
Potrebno je:

po zelji rajcica(Sljiva,Roma)

morska sol

cesnjak,timijan,ruzmarin




Sljive,rajcice prepoloviti na pola ili na cetvrtine uzduzno.Lagano stisnuti da sjemenke izidju vani i unutrasnjost im lagano posoliti.

Staviti narezane rajcice u pecnicu,okrenute kozom prema dolje,i susiti na temperaturi od 60* oko 8 -12 sati,zavisi od toga koliko zelimo da su suhe.

Ako se ne jedu odmah,spremiti ih u sterilizirane staklenke,zaciniti mirodijama po zelji i naliti maslinovim uljem.Ovo je najbolje raditi preko noci.


Rajcice mozemo susiti i na suncu ,ali taj proces traje puno duze.Isto narezemo rajcice,istisnemo malo sjemenke,posolimo i stavimo vani izlozene cijeli dan na sunce da se suse.
Navecer ih unijeti u kucu,a sutra ponovo iznijeti vani i tako ponavljati nekih 5-6 dana,zavisno koliko ih suhe zelimo.

Zbog soli ,nece dolaziti nikakvi insekti.
Ako hocemo napraviti koncentrat od rajcica,samo susene rajcice pomijesamo sa malo maslinovog ulja i u multipraktiku ih sameljemo dok ne dobijemo pastu grublje teksture.(Ovo je odlicno kao sos za pize)
Rajcice se mogu susiti i do pola (semi dried tomatoes) pa se jedu kao antipasto,samo sto im je kraci vijek trajanja.

Sada kad nemate vise izgovora da mozda nemate susene pomidore mozete raditi i pesto.



Ja ga obozavam.....

Potrebno vam je :

200 g teglica od susenih pomidora u ulju

1/3 solje listova od bosiljka

1/3 solje listova od persina

2 zrna cesnjaka,grubo narezanog

2 zlicice kapara,izpranih i ocijedjenih

1 veci filet od incuna

4 zlice pinjola

2 zlice kvasine,moze i balsamic

1/2 solje extra djevicanskog maslinovog ulja

2 zlice frisko izgratanog parmezana sira

friski crni papar

extra maslinovog ulja po potrebi



Staviti u multipraktik “pomidore” i njihovo ulje,bosiljak,persin,kapare,incune i pinjole.
Lagano izmijesati i dok motor radi lagano doliti kvasinu i extra djevicansko maslinovo ulje.
Kada je izmijesano dodati parmezan i crni papar .
Spremiti u bocu i doliti malo maslinovim uljem.

Moze se koristiti kao dip,a moze i kao sos za pastu.





Ako ga koristimo za pastu ,razrijediti jos malo sa maslinovim uljem.
Ovo je idealno za UH dan UN dijete.

Odlicno prija i uz ribu.

Htjedoh napisati recept za piletinu, pa nadopisah jos dva,
ali svakako, dobro je znati....


8 comments:

nlo January 10, 2009 2:01 PM  

Vidiš a ja baš često pripremam pileća prsa a ovaj prvi recept zvuči fantastično, zdravo i lagano.
za drugi recept ili kako napraviti home made sušene pomidore sam ti neizmjerno zahvalna, dosta često u raznim receptima se traži a dosad ih nisam vidila kod nas (što ne znaći da ih nema) ali od sad nema izlike samo što ću ipak pričekati lito da ih napravim od pravih domaćih pomidora!

dvi ribe dva kumpira January 10, 2009 2:07 PM  

Ovaj prvi recept je stvarno eksplozija okusa :)
Prefinoooo...
A sjecam se kada sam na coolinariku stavila recept od ovog pesta, da su i onda cure rekle da suhih pomidora nema doma kupit,
zato je nacin pripreme ovdje...
Za svaki slucaj..
znaci, nema vise nikakvog izgovora :)))

JA U KUHINJI... January 10, 2009 7:48 PM  

ovo moram probati jer mi fsntasticno zvuci i izgleda :)

Andrea January 10, 2009 9:46 PM  

Prvo samo da kažem da suhih pomidora ima za kupit i to u skoro svakoj većoj trgovini. Odnosno ima onih u ulju, a suhih refužo navodno ima u Intersparu (to su mi rekli). Nlo, ne znam jel imate SuperKonzum u ZD tamo ih uvijek ima. Obično budu gdje i masline, kapulice itd...
Branka, recepti su savršeni, ja obožavam prsa i uvijek jedem samo njih, dragi jede batke i svi smo zadovoljni. Ovim receptom sam oduševljena i vrlo brzo će se isprobati.
Puno ti hvala i za ove recepte za koncentrat, sušene pomidore i pesto svakako ću ih često koristiti.

Monika January 12, 2009 8:21 AM  

ja od piletine najčešće spremam baš pileća prsa...ovaj recept mi se čini odličan! prebat ću ga sigurno, jedino ću izbaciti masline jer ih baš ne volimo :)

Nina January 12, 2009 10:34 AM  

nedugo sam i sama otkrila sušene rajčice i oduševljena sam njima i jelima u kojima ih ima
a čekam ljeto da i sama isprobam sušiti svoje dimaće rajčice

dalmacija moja inspiracija September 03, 2009 9:34 PM  

riceta ti je samo taka...ja sušin pome tako da ti virujen da je to eksplozija okusa...pozdrav

Unknown June 12, 2013 8:40 PM  

..jedan od prvih tvojih recepata koje sam radila...do tada sam samo slinila nad slikama i uživala u bojama i mirisima preko slika...već nekoliko puta samr adila tvoje sušene pomidore i najbolji su,neki dan potrošila sam zadnju teglicu i sama sebi sam se zaklela da ću ih napraviti duplo više,jer su najbolje...pokušat ću staviti link sa slikom ;) ali čini mi se da imam problemčić ;)

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP