Friday, January 2, 2009

SRETNA NOVA GODINA





Svima, Svima zelim sretnu Novu 2009 godinu.


1. sijecnja je za mene poseban dan.
Moga sina rodjendan.....


Dragi moj Ivane, sretan ti rodjendan !



Ponosu mame svoje.....sine moj.....


Volimo te :):)





Sutnja je cesto jaca i od rijeci,ali pjesma rusi sve,

tuku na me vijetrovi razni,al ne dam se zbog tebe,

O sine moj...

Znam da sa tvojim pogledom toplim vidis u meni sve,

ali ja tebe gledam ko nebo i zivim za tebe.

O sine moj....

Neka na putu tvom vodi te Bog,izdati neces tad ti roda svog,

Samo je vjera sacuvala mene, ljubio sam Boga, a on mi dao tebe,

Sine moj....

Neka u tvom srcu uvijek ima mjesata za dobre ljude sve,

koji pod svetim barjakom idu kroz javu i kroz sne.

Sutnja je cesto jaca i od rijeci, ali pjesma rusi sve,

i tebe ce tuci vjetrovi razni,al' ne daj da slome te

O sine moj......

5 comments:

Maja Babić January 02, 2009 10:45 AM  

Srecna nova godina! I srecan rodjendan sinu :) Mora da vam je bio najsladji novogodisnji poklon tog prvog januara :)

Pozdravi!

dvi ribe dva kumpira January 02, 2009 11:01 AM  

Hvala mamajac :)
Bas tako....najsladji poklon koji smo mogli dobit :):)
Neka su zivi i zdravi...to je najvaznije :)

Andrea January 02, 2009 12:37 PM  

Tvom Ivanu želim sretan rođendan, a vama svima još jednom želim sretnu Novu 2009.

nlo January 03, 2009 12:02 PM  

Branka, tvom Ivanu želim puno lipih želja za rođendan:))

dvi ribe dva kumpira January 03, 2009 12:19 PM  

Hvala drage moje :):)
I vama i vasim obiteljima jos jednom sretna Nova godina :):)

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP