Sunday, January 25, 2009

Iz moje kuhinje





Evo sudjelujem i ovaj mjesec u FBI rukavicama,gdje ovoga puta istrazivamo Gagin blog "Iz moje kuhinje" .

Iskreno, nisam mislila sudjelovati ovog mjeseca, jer sam bila jako razocarana.
Isto kao i Monsoon, pitala sam se gdje su slike i recepti.

Nekako sam nasla recepte, ali nisam ocito gledala dovoljno, jer da jesam vidjela bih da na listi recepata recepti nisu potpuni, vec samo djelomicno napisani.
Pa bilo tko moze napisati recepte, ili prepisati, a ja sam htjela vidjeti kako izgleda napravljeno, jer jedino tada priznajem trud.

Kuharica imam dovoljno , mozda i previse, i sa slikama i bez, ali blog bez slika....to mi je kao varanje neke vrste....

Monsoon me zvala i rekla mi da kako uci, a ja sam joj sada jako zahvalna.

Kada sam usla u recepte kako treba, e....ljudi moji, tada je nastala moja dilema.
More prekrasnih recepata popracenih sa slikama....
od ogromnog izbora nisam znala odakle krenuti.

Skoro sam se izgubila u svemu tome.....
odusevljena sam.

Gaga, sorry, moja je greska sto nisam znala uci odmah iz pocetka, al ja sam jos blogovski pocetnik, nadam se da mi ne zamjeras.

Kao sto sam rekla nasla sam se u moru prelijepih recepata, pa mi je bilo tesko izabrati sto isprobati.
Nedoumici je dosao kraj kad sam stitnila tag :"slane pite i gibanice".....

ja...vjeciti patnik lijepe pite sam tu nasla puno toga sto bih voljela oprobati.

Pite i gibanice nisu jelo moga kraja, kao dijete sam bureke kupovala preko velikog odmora u mlijecnom restoranu u Metkovicu.
To mi je nesto jako, jako fino i ukusno.

Mislila sam uvjek da je to ogromna mudrolija raditi i stvarno godinama probam da ga napravim onakvog kakav mi je okusom jos u ustima.
Probala sam raditi i domace kore i razne nadjeve, ali uvjek mi je to bilo nekako suhasto i nedovoljno masno,
Nikada nisam uspjela napraviti onako rupicasto polupopunjeno, tijesto koje ne izgleda da se samo razvlacilo, vec nekako jos i napunjeno unutra kao da je dizano.

Gaga, hvala ti, jer to sam nasla kod tebe.
I nisam mogla stati na jednoj piti, vec sam radila tri.
Radila sam Gaginu gibanicu, pitu od mesa i pitu od krumpira.
Odusevila sam se.
Ja mislim da sam ja to uspjela koliko - toliko napraviti a da izgleda dovoljno autenticno,
a okusom sam i vise nego zadovoljna.

Pa da krenem redom.

Radila sam Gaginu gibanicu.
Odusevljena sam jednostavnoscu pripreme, a extra dodatak je bio izmrvljeni fetta sir, kojeg obozavam.

A sve drugo sam radila po receptu.
Okus je fantastican.














Ova gibanica je prekrasna, stvarno preukusna i socna.


Sljedeca pita koju sam radila je pita od krumpira.

Radila sam u vecoj tepsiji, pa sam koristila i vise nadjeva...mozda ga je bilo i malo previse, ali okus je bio fantastican.

Moj muz je imao samo jednu zamjerku....trebala sam je jos popapriti...
a nisam htjela pretjerati sa paprom zbog djece.








Prekrasna je ispala, jako jako ukusna.



Sljedeca pita je bila burek od mesa.

Meni su to sve bureci,

burek sa mesom, burek sa sirom, burek od krumpira.....













Ovo je bilo bas ono sto sam htjela.Nisam nikada mislila da se ovo moze dobiti sa kupovnim korama.

Prozracno, rupicasto.....dovoljno socno i masno, al ne premasno.
Namjerno sam stavljala slike sa postupkom i to sa jednim razlogom,zamolila bih Gagu ako dodje i kada dodje ovdje da mi kaze ako sam i gdje pogrijesila, jer ovo je nesto sto bih stvarno htjela usavrsit.

Ovo je za mene tudja kuhinja, isto kao i kineska ili indijska ili bilo cija druga,
za mene je tudja kuhinja sve ono sto se nije kuhalo u kuci moje majke,
a zeeeliiiim znati....

Al, ako ste mislili da sam sa ovim zavrsila, varate se, jer nisam.
Radila sam i cokoladni rizot.

Inace volim pudinge od rize, ja jedina u kuci.....cesto ih radim samo za sebe.

Ovo je tako jednostavno i lijepo,
probala sam ga vruceg, odlican je, ali meni puno drazi hladan.
U tom slucaju bih dodala jos malo mlijeka na pocetku kuhanja ili malo vrhnja kada dodamo cimet i vrhnje, jer se hladjenjem riza stisne i malo je tvrdji.









Gaga, jos nisam zavrsila s tobom,na ovaj blog cu se vracati cesto i sigurno ce biti jos recepata koji ce naci mijesto u mojoj kuhinji.
Odusevljena sam.


10 comments:

JA U KUHINJI... January 25, 2009 8:57 AM  

predivan post, predivne slicice, super receptici :)

Monika January 25, 2009 5:57 PM  

pričaj mi o dilemama...ja do zadnjeg nisam znala šta bih isprobala :))) moram priznati da si ti odlično odabrala i još ljepše napravila ove fine recepte :)

Maja Babić January 25, 2009 6:57 PM  

Sve pite deluju kao da ih pravis 100 godina, stvarno su predivne. I hvala sto nisi na prvu loptu odustala od istrage!

Pozdravi!

Snjezana January 25, 2009 11:47 PM  

ta pita od krumpira me prosto mami...
znas, i ja sam na popisu imala ovaj cokoladni rizot ali sam se ipak odlucila za zito jer ga tako dugo nisam jela.:)))
steta sto do tebe ima 8h voznje...

dvi ribe dva kumpira January 25, 2009 11:49 PM  

Hvala vam,
maja, skoro pa da jesam odustala, al sad mi je talo drago sto nisam.
Pite obozavam, al kako sam rekla to se kod nas nije jelo, pa kad god sam ih radila uvjek sam nesto improvizirala, samo da dobijem onaj okus i izgled.
Bas iz tog razloga volim svoje recepte popratiti slikama, jer koliko god da su nam recepti za nas obicni i jednostavni, nekim ljudima je to strano, bas kao meni pite ;)
na primjer, u piti od mesa, koliko nadjeva stavljati po one 4 kore, tek mrvicu ili ih namazati...ja sam prvu rolnu koju sam napravila premazala malo deblje, a poslije sam samo po malo stavljala...
al praksom valjda to dodje...
Eto iz tog razloga volim slicice :P
sad tocno znam gdje sam pogrijesila, pa ce drugi put biti jos bolje ....

Nikki January 26, 2009 1:13 AM  

Auuu sta si ti sve lepo napravila! Svaka cast za trud a sve izgleda odlicno!

Tash January 26, 2009 7:18 AM  

stvarno svaka cast! :) :) :)

Dragana Pušica - Moje Grne blog January 27, 2009 12:33 AM  

Branka, prvo moram da se izvinim... opet nisam videla objavljeni post na vreme :(
Stvarno neznam zbog čega mi ne prijavljuje linkove kod mene?
Potpisaću prvo Maslinku... i njen komentar, pa onda sve ostale... pite stvarno izgledaju predivno... sadbih uskočila u monitor da mogu :)
Što se novog izloga bloga tiče, jeste malo čudan, dok se ne navikneš... verujte da je ovako mnogo funkcionalniji, eto i zbog toga moram da se izvinim, što sam vam zadala male mukice dok se ne snađete. Ali da znate da meni ova naša druženja jako prijaju, i verujem da jedne od drugih itekako imamo šta da naučimo.

dvi ribe dva kumpira January 27, 2009 12:58 AM  

Gaga, ovo su mi do sada jos najbolje pite koje sam radila, ali svakako cu jos isprobati tvojih stvari, vec znam i koje :):)
Druzenja su odlicna bas iz razloga sto ucimo jedni od drugih,
razne kuhinje, razna jela....
ma odlicno :)))

Andrea January 27, 2009 8:49 AM  

Ti si bila jako vrijedna! Meni se i isto kod Gage jako svidjela ova rubrika savijača, a tebi su sve krasno ispale.
I ja planiram još toga isprobati s njenog bloga.:)

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP