Monday, December 29, 2008

Terina od krumpira i tapenade




Evo i moj doprinos "kuvarigricama".

Ja sam ovaj post davno pocela pricat jer sam ovo jelo radila prije par tjedana, a kada sam skoro zavrsila svoj post vidila sam da ga ne mogu objavit prije 29.12......

Sve je otislo u brisanje, a sada mi je zao....






Ostala sam odusevljena sa ovom terinom.

Jednostavno, izdasno i jeftino, a povrh svega neobicnog prekrasnog izgleda.

Radila sam skoro punu mjeru 2 kg krumpira, mada moram priznat tapenade nisam mjerila, vec sam radila onako, od oka.

U tapenadu od zelinih maslina sam dodala malo ljute papricice, cisto onako da malo "poguram"okus u nekom svom smjeru.

Jako jednostavno za pripremu, a okus, za moj ukus bas prekrasan.

E, jos da sam posolila krumpir dok se kuhao......

zaboravila ja......

Mislila sam poslije da mozda i nije potrebno previse solit jer tapenade budu dosta jake i slane,

ma nije ni vazno.....posolila sam poslije nego sam probala .

Odusevila sam se okusom, mislila sam da ce biti mozda prejakog okusa zbog tapenade i ostala sam ugodno iznenadjena.

Ovo je svakako nesto sto ce se ponovno naci na mom stolu.

Veca polovica se pojela za veceru,

imala sam goste i ovo sam uz salatu posluzila kao predjelo,

a sutradan sam skoro sama sve pojela.

Lagano i ukusno.

Hvala na receptu i hvala na prijedlogu ovog mjeseca.

Ovu ljepotu mozete pronaci "ovdje" .



7 comments:

Tash December 29, 2008 12:01 PM  

:) :) :) i tvoja je divna...
ja sam posolila svoj krompir dok se kuvao, ali mi je, i pored toliko maslina, kapara, incuna, falilo jos malo soli na krompiru :P

Maja Babić December 29, 2008 12:49 PM  

Hvala tebi na ucescu i lepom postu. Svidja mi se dodatak ljute paprike!

Smrc, sad kad gledam vase lepe i visoke gradjevine, ona moja mi dodje kao pljeskavica :(

Nisi trebala brisati post koji si ranije zapocela, nego samo ostaviti u drafts-u, ili cak odmah zadati datum objavljivanja i kliknuti na Publish, i post bi se sam danas objavio :)

mamajac

Marija December 29, 2008 5:28 PM  

I meni se terin jako svideo. I verovatno cu ga ponovo praviti.

Ideja sa papričicom je super, baš po mom ukusu!

Andrea December 29, 2008 10:36 PM  

Branka, nisam uopće sumnjala da će se tebi ovo svidjeti. Ovo je totalno mediteransko jelo i nas je očaralo. Sigurno će se i na našem stolu često naći. Krasno ti je ispala terina

dvi ribe dva kumpira December 29, 2008 10:53 PM  

Hvala :)
Mamajac, hvala na pojasnjenju za post, nisam bas neki majstor za kompijutere, al tako cu radit drugi put.
Prvi post je bio malo duzi, detaljniji i sada mi je stvarno zao sto sam ga izbrisala, al nije vazno....drugi put ce biti bolje.

nlo December 30, 2008 12:58 AM  

super branka, divno si ga napravila ovo mi je baš ono litnja spiza vino, riba, zel. salata :)))

dvi ribe dva kumpira December 30, 2008 2:42 AM  

Andrea, vec sam u komentaru pod tvojom terinom napisala da masline svi volimo, djeca mi ih jedu kao bombone, a kada ih kupujem vjeruj mi da ih kupujem na kila ako su povoljne cijene,
toliko ih volimo.
Tapenadu pravim cesto, svi je vole,a u sastavu sa krumpirima je stvarno kao sto kaze NLO prava ljetna spiza.
Cure drage, hvala vam na komentarima :):)

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP