Sunday, December 28, 2008

Salata od narance i mladog spanjaka






Ajme, koliko nas je ide dalje.......

Ovomjesecna domacica Vali sa bloga "Vali voli torte", je kao temu zadala narancu.

Kod mene je naranca najcesca namirnica u slatkim jelima, mada sam se ovaj put odlucila za slano.
Zbog nedostatka vremena i zbog bozicnih i blagdanskih guzvi odlucila sam se za nesto brzo i jednostavno.
Ovaj put je salata od narance.
Nisam je nikada prije radila i priznajem bila sam malo skepticna.....kako ce to izgledati, kako ce se spojiti okusi.
Ostala sam iznenadjena ugodno.....
ljudi moji, ovo su eksplozije okusa........
Osvjezavajuce, mirisno, socno, ukusno, slatko i kiselo...stvarno sam odusevljena, dok me moj muz samo blijedo gledao kako jedem.
Nije mu jasna ova kombinacija nikako, voca u salati.....
Volim probati sve, ako mi se svidi, odlicno,
a ako ne, nije uopce vazno, jednostavno to drugi put necu radit.
Ovu salatu, pogotovo u ovom, meni ljetnom vremenu, cu sigurno raditi malo cesce i u malo drugacijim kombinacijama.







Za ovu salatu je potrebno;

1 veci luk (kapula)
3 narance
mladog spanjaka po zelji
15-20 maslina


Preljev:


1/3 solje maslinovog ulja
1/2 zlicice senfa u prahu
1/4 zlicice secera
1/4 solje bijelog octa






Naranci odstraniti koru i narezati ih na tanje snite.
Narezati lik, a spanjak opreti i posusiti.
Sastojke za preljev staviti u manju bocicu i dobro izmijesati.
Na pliticu posloziti i spanjak i narancu, luk i masline,
Preliti preljevom i odmah posluziti.






1 comments:

Andrea December 28, 2008 11:44 AM  

Joj napisala sam poduži komentar i onda mi je sistem javio nekakvu grešku :/.
Inače sličnu sam salatu jednom pravila po receptu s coolinarike, a ova tvoja mi se još više sviđa jer u nju idu i masline tako da će se sigurno isprobati! :)

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP