Friday, December 12, 2008

E....prodje i to



Kad se samo promislim koliko mi je godina....pa sta ima da mi je proso rodjendan a vec drugi dosao.....
Vrijeme leti, trkam se sa njim, i ne salim se, ovdje sam jako ozbiljna :):):)
Prekljuce mi proso jos jedan....pa zar vec.
Nekako dok sam bila u dvadesetima ili mladja nisam ga mogla iscekati, a sada.....

Ma, nema veze....

ako nista ovo je jos jedan izgovor za spremiti neku finu vecericu.
Moj izbor kao i uvijek , kada su specijalne prilike, je riba i skoljke.
Veliki sam mesojed i meso obozavam, ali riba mi je prvi izbor.
Kako zivim gdje zivim, hvala Bogu izbor ribe i inace seafood je izvrstan,

stvarno svega ima.







Mada sam jako nostalgicna , moram priznat da je Australia raj na zemlji sto se tice plodova mora.

Imam jednu prekrasnu ribarnicu u koju kada se upucivam nikada ne znam sto cu kupiti.

Uvijek pored onog standardnog ima i nesto extra, tako da kada god imam priliku oprobam nesto novo i drugacije.

Jednom prilikom sam cak uzela morske jezeve, sto je za mene bilo stvarno nesto posebno.

Mislila sam...pa tko to jede....

A kada sam pitala kako se spremaju....o Boze dragi.....koje pitanje....

Pa ne spremaju se, vec jedu sirovi....

Nisam uzimala jezeve ovog puta...

Kamenice i kozice obozavam.

Za moj ukus sve mi je najukusnije sirovo, ali moji ukucani bas ne dijele moje misljenje, bar ne svi.

Kamenice nikada ne bih spremala na nikakav nacin mada su mi fine i zapecene "Kilpatric" ili na neki drugi nacin.










Obozavam ih svjeze, sirove...samo malo nakapane limunovim sokom....the best...











Imam mog provjerenog covjeka kod kojeg kupujem kamenice i kod koga znam da su super friske.

Naravno kupujem ih zatvorene jer mi na taj nacin mogu i usred ljeta trajati sigurno tjedan dana.

Mada sam rodjena Neretvanka, sushi mi je nezaobilazan na svakoj proslavici.

I njega volim i nije mi uopce vazno s kojim je nadjevom....svaki mi je nadjev dobar,

mada moram priznati ponovo da obozavam sirovu ribu, a ovo jelo mi je bas idealno za to.

Kada su mi djeca pocela jesti sushi, najprije sam im ga radila sa dimljenom ribom ili kuhanim kozicama, a sada i oni traze sirovo.


























Balmain bugs, vrsta rakova je omiljeno jelo moga Ivana.













Jakobove kapice ili scalops......









Sipe na crni rizot....mmmmmmm......












Moj nezaobilazni brudet.....prekrasno.




Za mene skuhati dobar brudet je prava umjetnost i uvijek govorim da je za to jako tesko dati recept, jer je sve stvar kako ga volite, ljuceg, kiselijeg, blazeg....







Govorim o Neretvanskom brudetu.



Kozice volim raditi na svaki nacin,








ovaj put su bile marinirane i na raznjicima.

Malo drugacijeg izgleda, ali svakako prekrasnog okusa.

Desert nam je bila 'Grilijas rolada" koju sam stavila u predhodnom postu.

Vecera uspjela, gosti zadovoljni,

a ja....

cini mi se najzadovoljnija od svih....

Najdraze mi je kada vidim prazne tanjire, a vjerujte mi....sve se pojelo.




6 comments:

Andrea December 12, 2008 3:26 PM  

Prvo ti želim sretan rođendan!:)
Rođendanski menu je za mene savršen jer nema toga iz mora što ja ne bi pojela. Čak sam i svog kontinentalca nučila na sve te divne morske delicije. Uopće ne sumnjam da su ostali samo prazni tanjuri.
U Zagrebu nemamo tako bogatu ribarnicu kao što je ta tvoja ali nisu ni loše ove. Dobra je ponuda jadranske ribe. Moja mama kaže da je čak i bolja ponuda u Zagrebu nego na splitskoj peškariji! :)

JA U KUHINJI... December 12, 2008 5:09 PM  

E Branka, Branka, Branka... ovo je zaista bila milina od gozbe...:)
I jos jednom svako dobro...

Вера December 13, 2008 12:34 PM  

Sretan rodjus jos jednom,ma sta si ti sve pripremila divota jedna!!!

Snjezana December 13, 2008 7:55 PM  

mmmm, sve je bas po mom gustu!:)))
sretan rodendan jos jednom!!!

nlo December 13, 2008 10:42 PM  

Prije svega želim ti još jednom sretan rođendan:))
S ovim menijom si me pogodila direkt, sve obožavam osim sushija a jakobove kapice ili St. Jacques kako ih mi ovdje nazivamo su mi No.1!

Tash December 15, 2008 1:45 PM  

eh, da si mi blize, rado bih ti dosla svake godine na rodjendan... :) a ko zna, mozda i hocu :))))

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP