Thursday, December 25, 2008

Bozic za mojim stolom





Ranije sam rekla da je moj Bozic u ljetu.
Kratki rukavi i japanke, tempetature od minimalnih 30* pa na vise .....
koliko god cudno zvucalo nekom, ali , meni je tako.
Godinama se nisam mogla na to navici, ali......lijepo je i to.
Nije onaj ugodjaj kao doma, ali, svejedno , lijepo je.
I sto kuhati u sred ljeta?
Sigurno sarmu necu, koliko god ona bila tradicionalna za taj blagdan, isto kao i purica.
Tu sam prihvatila australske obicaje....seafood,
a meni tako i odgovara.
Lagano i bez puno muke.

Kada sam danas zvala tatu da mu cestitam Bozic, pitao me sto sam kuhala.....
Kada sam mu rekla ribu, bilo mu je jako cudno, da tko sprema ribu na Bozic :):):)
Evo ja je spremam kao i milioni drugih ljudi.









Hladno i toplo predjelo od kozica i kamenica,







Dimljeni losos na malim kolacicima od krumpira,




Moj gratinirani jastog( koji je malo priplanuo)




Al, ipak sam spremala i malo mesa,
punjene prepelice koje su stvarno bile prekrasno slatke i ukusne.




Za desert sam radila pored tradicionalnih kolacica i pavlovu sa cokoladom, koja je na neki nacin takodjer postala tradicija u mojoj kuci za Bozic.


Lagana, bas pahuljasta.....mmmmmm...........







Jos jedan desert.....jos najzdraviji :):)
Voce, nezaobilazne tresnje, jagode i grozdje.




6 comments:

nlo December 26, 2008 3:05 AM  

Krasno Branka, nebi ni ja imala ništa protiv ovakve trpeze:))

Andrea December 26, 2008 11:29 AM  

Sviđa mi se ljetni Božić. :)
Sve najbolje tebi i tvojoj obitelji! :)

dvi ribe dva kumpira December 26, 2008 11:34 AM  

Hvala cure :)
Andera i Nlo i ja vama i vasim obiteljima zelim sretan Bozic i sve blagdane :)

Vali December 26, 2008 3:08 PM  

Iako mi je nezamisliv, ljetni Božić mi je jako privlačan! Trpeza je divna. Sve najbolje ti želim!

cosmo2503 August 30, 2009 6:44 PM  

Draga Branka, već tražim što bih pripremala sa tvog bloga. Sve je tako divno i tako domaće... Tvoji australski Božići, vidim ljeto na tom božićnom stolu. Predivno je.

dvi ribe dva kumpira August 31, 2009 1:26 AM  

Selma, uz minimalne temperature od 30 pa i preko 40 * stvarno je ovo za mene najbolji izbor...riba i skoljke,
rekla sam vec u postu, sto se toga tice postala sam prava australka :lol::lol:
Kyhanje stvarno svedeno na minimalno ;))

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP