Saturday, November 1, 2008

Pasteta sa pinjolama, bosiljkom i sirom










Ne, nisam lijena, ali nekako uvijek sve ostavljam zadnji minut.....

Bar mi tako muz kaze...

I znam da je u pravu :):)

Mada sam imala mjesec dana vremena da napravim nesto na zadanu temu za ovaj mijesec, dakako, ja sam cekala 31. da nesto napravim.

Nikada mi dovoljno vremena u danu,
mislim i kada bi dan trajao 48 sati da mi ni to ne bi bilo dovoljno....

Takva sam i sta cu sada.....

Ali tu sam,

i obecala sam da cu biti tu ovaj mjesec, na ovo mjesecnoj nagradnoj igri.....

i evo me...

zadnji dan, ali tu sam....

Posto je nasa domacica NoLita izabrala za ovomjesecnu temu pinjole, malo sam se mislila sto da radim.

Ima bezbroj recepata sa pinjolama, a posto volim jednostavnost i pripreme i okusa ovo mi je bilo nesto stvarno po mom ukusu....

Pesto je bio prva stvar na koju sam pomislila, ali to mi je bilo nekako preobicno i prejednostavno..




Pasteta od sira i vise-manje pesta....

e,dosta slicno,ali opet malo drugacije.

Pesto obozavam, to mi je tako svijez okus...nekako okus ljeta....



Za ovo mi je bilo potrebno:



1 veci snopcic bosiljka (oko 3-4 solje lisca od bosiljka)

100 g pinjola

1 cesan cesnjaka

sol,papar

1/3 sole maslinovog ulja

500g mladog kravljeg sira(ricotta)

1/3 solje ribanog parmezana




Zagrijati pecnicu na 180*.

Pinjole staviti na tepsiju i peci ih do zlatno zute boje, pa ih izvaditi vani.

U food processor (multipraktik) staviti bosiljkovo lisce, cesnjak,2 zlice proprzenih pinjola, sol i papari sve mijesati dok dobijemo glatku smijesu.

Lagano dodavati ulje dok radi motor dok smijesa postane glatka.

Ricotta sir i ribani parmezan izmijesati mikserom dok dobijemo glatku smijesu.

U ricotu izmijesati smijesu od bosiljka da se sjedini.

4 manja kalupa obloziti plastikom, biti darezljiv sa plastikom tako da nam dovoljno viri sa strane i podijeliti nadjev u kalupe.











Obloziti pastetu plastikom i lagano pritisnuti po vrhu dlanom da popunimo kalup ako nadjev nije ravnomjerno rasporedjen.

Spremiti u frizider preko noci.

Sutradan , pazljivo izvuci plastiku pazeci da nadjev zadrzi oblik i istresti ga na tanjir za posluzivanje.

Odstraniti plastiku,a nadjev obloziti proprzenim pinjolama.


Prekrasnog mi je okusa uz Melba toast .





9 comments:

nlo November 01, 2008 3:30 PM  

Branka ovo ti izgleda savršeno a sudeći po sastojcima što idu u ovaj pesto okus mora da je fantastičan:)

Sanela Mallory November 01, 2008 4:14 PM  

Ftke su lijepe, a sigurno je fino:)

JA U KUHINJI... November 01, 2008 8:21 PM  

mogu misliti kako je ovo fino...
ja pinjole nisam uspela naci i zato propustila ovaj krug ali sve se nadam da u sledecem krugu necu imati slican problem...

Snjezana November 01, 2008 9:47 PM  

kod tebe uvijek nesto dobro!:))))

Vali November 04, 2008 10:17 PM  

Ova pašteta fenomenalno izgleda. Probat ću je prvom prilikom.

Vali November 05, 2008 9:38 AM  

Samo kratak update, kupila upravo pinjole, ovo sutra radim.

Maja November 07, 2008 1:46 PM  

izgleda i zvuči savršeno! Čestitam na prvom mjestu :)

Nada May 15, 2009 1:20 PM  

Ovo mi se isto jako sviđa..predivno!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP